Project Description

Διαθέσιμα Χρώματα:

Διασκέδασε κάθε αλλαγή προορισμού.

Ήρθε η στιγμή που περίμενες όλη την εβδομάδα.

Είναι ώρα για εξερεύνηση, ένα Σαββατοκύριακο μακριά. Το NT1100 είναι φορτωμένο με αποσκευές για εσένα και τον συνεπιβάτη σου. Πού πηγαίνεις? Δεν ξέρεις ακριβώς…Έχετε προγραμματίσει στο περίπου την διαδρομή, αλλά ο τελικός προορισμός θα είναι έκπληξη, θα είναι απόφαση της στιγμής. Και τι ψάχνεις; Αυτό το κάτι ιδιαίτερο, αυτή την αίσθηση ελευθερίας που μπορεί να φέρει μόνο το ταξίδι με μοτοσικλέτα. Και είναι εκεί έξω, σε περιμένει.

Με προαιρετικά αυτόματο κιβώτιο (DCT)

Ο δικύλινδρος, εν σειρά οκταβάλβιδος SOHC κινητήρας 1.084cc αποδίδει μέγιστη ισχύ 75kW (102 Ps) στις 7.250rpm και μέγιστη ροπή 104Nm στις 6.250rpm. Ακριβώς ότι χρειάζεσαι για ξεκούραστη οδήγηση.
Ο ευχάριστος ήχος στις χαμηλές  στροφές και η ομαλή, ισχυρή επιτάχυνση προσφέρουν ξεκούραστη οδήγηση στον αυτοκινητόδρομο και είναι ιδανική για την πολυδιάστατη χρήση της  NT1100.
Υπάρχουν 3 προεπιλεγμένα προγράμματα οδήγησης : URBAN – είναι η στάνταρ επιλογή για όλες τις συνθήκες και προσφέρει μεσαία ρύθμιση ισχύος κινητήρα και φρένου κινητήρα, RAIN – μειώνει την κινητήρια ισχύ και το φρένο του κινητήρα για πρόσθετη σιγουριά σε βρεγμένο και ολισθηρό δρόμο, ΤOUR – παρέχει πλήρη ισχύ κινητήρα και στάνταρ φρένο κινητήρα, για ισχυρή επιτάχυνση και μεταφορά ενός συνεπιβάτη και αποσκευών αλλά και 2 προγράμματα USER , τα οποία επιτρέπουν στον αναβάτη να εξατομικεύει τις ρυθμίσεις για τον επιθυμητό συνδυασμό. Μόλις οριστικοποιηθεί, η ρύθμιση USER αποθηκεύεται αυτόματα και δεν χρειάζεται να επαναλαμβάνεται η διαδικασία κάθε φορά που ανοίγει ο διακόπτης ανάφλεξης.
Το σύστημα DCT προσφέρει δύο διαφορετικές φιλοσοφίες οδήγησης – Automatic Transmission (AT), με προγραμματισμένα μοτίβα αλλαγών που διαβάζουν συνεχώς την ταχύτητα του οχήματος, την επιλεγμένη σχέση και τις στροφές του κινητήρα για να αποφασιστεί πότε πρέπει να γίνει μία αλλαγή, και Manual Transmission (MT), για αλλαγές σχέσεων μέσω των paddle-shift χειριστηρίων στο αριστερό γκριπ. Ο αναβάτης μπορεί να επιλέξει από δύο ρυθμίσεις στο AT: το D mode προσφέρει αβίαστη οδήγηση με μέγιστη οικονομία καυσίμου. Το S mode προσφέρει σπορ αλλαγές σε 3 επίπεδα. Το Επίπεδο 1 είναι το πιο ήπιο και αλλάζει σχέσεις στις μεσαίες στροφές. Το Επίπεδο 3 είναι το πιο δυναμικό και κρατά ψηλά τις στροφές, ενώ το Επίπεδο 2 είναι το ενδιάμεσο σημείο μεταξύ των δύο. Η επιθυμητή επιλογή μπορεί επίσης να αποθηκευτεί.

Για σπορ οδήγηση με αυτοπεποίθηση

Το ατσάλινο, ημίδιπλο πλαίσιο της NT1100 προσφέρει ένα σχετικά κοντό μεταξόνιο και ιδανική γεωμετρία.  Από απόψεως αναρτήσεων χρησιμοποιεί ανεστραμμένο πιρούνι 43mm της Showa (τύπου cartridge) και πίσω αμορτισέρ μονού σωλήνα. Η προφόρτιση του πίσω ελατηρίου ρυθμίζεται υδραυλικά. Οι δύο δίσκοι 310mm εμπρός συνδυάζονται με 4-πίστονες ακτινικά τοποθετημένες δαγκάνες, ενώ τα ελαστικά είναι διαστάσεων 120/70-17 εμπρός και 180/55-17 πίσω.Ο δικύλινδρος κινητήρας προσφέρει μία ιδιαίτερα επίπεδη καμπύλη απόδοσης σε όλο το εύρος λειτουργίας, αλλά με βελτιστοποιημένη εισαγωγή και εξαγωγή για ομαλές επιταχύνσεις και απολαυστικό ήχο στις χαμηλές στροφές. Οι επιδόσεις που δεν επιτυγχάνονται σε βάρος της κατανάλωσης και η απόδοση του κινητήρα επιτρέπουν αυτονομία 400km από το ρεζερβουάρ των 20,4 λίτρων.Το πακέτο ηλεκτρονικών βοηθημάτων περιλαμβάνει 3-επιπέδων Honda Selectable Torque Control (HSTC), Wheelie Control, φώτα full LED, φλας αυτόματης ακύρωσης (self-cancelling indicators) και σύστημα Emergency Stop Signals. Συμπληρώνοντας άριστα με τη φιλοσοφία της NT1100, το εξατάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη Dual Clutch Transmission (DCT) της Honda προσφέρεται προαιρετικά.

Καθημερινή μετακίνηση, σπορ οδήγηση ή ταξίδια. Εξαρτάται αποκλειστικά από εσένα.

Αυτό είναι το σπουδαίο με το NT1100. Είναι τόσο ευέλικτο. Η κομψή αεροδυναμική ρυθμιζόμενη ζελατίνα 5 θέσεων και οι άνω/κάτω εκτροπείς παρέχουν εξαιρετική προστασία από τον αέρα και την βροχή. Αλλά οι συμπαγείς διαστάσεις της είναι κατάλληλες για οδήγηση στην κίνηση της πόλης. Η χαμηλή σέλα με ύψος 820 mm, είναι άνετη για δύο επιβάτες και σου επιτρέπει να γίνεις ένα με την μοτοσυκλέτα σου για πιο σπορ, αλλά και για χαλαρωτική οδήγηση. Και, όπως θα περίμενε κανείς, τα επίπεδα εξοπλισμού είναι υψηλά. Μαζί με τις πλαϊνές βαλίτσες, το NT1100 είναι εξοπλισμένο με 20 λίτρων ρεζερβουάρ καυσίμου που προσφέρει αυτονομία 400 km , θερμαινόμενες χούφτες, cruise control, υποδοχές USB/ACC και σχάρα. Το κεντρικό σταντ διευκολύνει το παρκάρισμα σε ανώμαλο έδαφος και τη συντήρηση του πίσω τροχού.

Μην χάνεις ποτέ επαφή

Καθαρή και ευανάγνωστη, η οθόνη αφής TFT 6,5” προσφέρει τρεις επιλογές απεικόνισης: Η GOLD παρουσιάζει όλες τις πληροφορίες που αφορούν αριθμητικά δεδομένα και modes (προγράμματα). Η SILVER εστιάζει στο ταχύμετρο και το στροφόμετρο και η BRONZE στο στροφόμετρο. Το χρώμα φόντου είναι προεπιλεγμένο και επιπλέον προσφέρει την επιλογή μαύρου ή λευκού. Η συνδεσιμότητα Apple CarPlay®, Android Auto® και Bluetooth παρέχει πρόσβαση σε λειτουργίες smartphone μέσω της οθόνης TFT.Ο premium χαρακτήρας ολοκληρώνεται με φώτα full LED (με Φώτα Ημέρας – Day Running Lights (DRL)), φλας αυτόματης ακύρωσης (self-cancelling indicators) και σύστημα Emergency Stop Signals.

Ενδεικτική τιμή

NT 1100: 15.200 €

NT 1100 DCT: 16.400 €

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΒΑΡΗ

Χωρητικότητα μπαταρίας  12V-11,6AH
Γωνία κάρτερ 27,5°
Ακτίνα στροφής (μ.) 2,2
Απόσταση από το έδαφος (χιλιοστά) 130
Βάρος πλήρως υγρών (κιλά) 172
Διαστάσεις (Μήκος x Πλάτος x Υψος) (χλστ) 2.160 x 742 x 1.160
Ίχνος (χλστ) 99
Κατανάλωση καυσίμου (λίτρα/χλμ) 3,4 / 100
Μεταξόνιο (χλστ) 1450
Τύπος πλαισίου Σωληνωτό ατσάλινο
Ύψος σέλας (χλστ) 805
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ καυσίμου (λίτρα)
9,1

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ

Τροφοδοσία Ηλ. ψεκασμός PGM-FI
Σχέση συμπίεσης 10,5:1
Τύπος Υγρόψυκτος 4-χρονος 1ΕΕΚ 1-κύλινδρος
Μίζα Ηλεκτρική
Διάμετρος & Διαδρομή (χλστ) 77 x 70,8
Διάμετρος γκαζιού (χλστ)
Εκπομπές CO2 (γρ/χλμ) 79
Κυβισμός (cc) 330
Μέγιστη ισχύς KW (PS) / στροφές 21.5 (29,23) / 7.500
Μέγιστη ροπή (Nm/στροφές) 31,5 / 5.250
Χωρητικότητα λαδιού (λίτρα) 1,85

ΣΥΣΤΗΜΑ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ

Τύπος συμπλέκτη Αυτόματος φυγοκεντρικός
Λειτουργία συμπλέκτη
Τελική Μετάδοση V-Belt
Κιβώτιο ταχυτήτων
Τύπος μετάδοσης V-Matic
Quick Shifter

ΤΡΟΧΟΙ

ABS System
Φρένα Εμπρός Δισκόφρενο 256 χλστ. με δαγκάνα δύο εμβόλων
Φρένα Πίσω Δισκόφρενο 256 χλστ. με δαγκάνα ενός εμβόλου
Ανάρτηση Εμπρός Τηλεσκοπικό πιρούνι 35 χλστ.
Ανάρτηση Πίσω Διπλά αμορτισέρ
Εμπρός ελαστικό
Διαστάσεις Εμπρός Ελαστικού 110/70-16
Πίσω ελαστικό
Διαστάσεις Πίσω Ελαστικού 130/70R16
Τροχός Εμπρός 16 x MT2.75 U-section, 6 μπράτσων από χυτό αλουμίνιο
Τροχός Πίσω 16 x MT3.50 U-section, 6 μπράτσων από χυτό αλουμίνιο

ΟΡΓΑΝΑ & ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ

USB Socket
Προβολέας LED
Πίνακας οργάνων LCD
Πίσω φως LED
Φώτα ημέρας
Φώτα στροφής
Συνδεσιμότητα
Πρίζα
Αυτόματη απενεργοποίηση φλας
Cruise Control
Ειδοποίηση φρεναρίσματος έκτακτης ανάγκης
Ασφάλεια