Project Description

Διαθέσιμα Χρώματα:

Η δύναμη της διαφορετικότητας

Το Integra έχει προσωπικότητα και απευθύνεται σε αυτούς που θέλουν να ξεχωρίζουν. Ο δυνατός 2-κύλινδρος κινητήρας παρέχει ομαλή ισχύ, με απόλυτα ελεγχόμενο και διαχειρίσιμο τρόπο.

Η άνετη σέλα προσφέρει ξεκούραστη οδήγηση στην πόλη. Το σύστημα διπλού συμπλέκτη (Honda Dual Clutch Transmission – DCT), διαθέτει δύο διαφορετικά προγράμματα οδήγησης. Επιλέγοντας μεταξύ Drive και Sport, το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να ανοίξετε το γκάζι και να επωφεληθείτε από την ξεκούραστη οδήγηση που προσφέρει αυτό το σκούτερ. Για πιο σπορ οδήγηση, η επιλογή Sport παρέχει τρεις ρυθμίσεις. Με την επιλογή Manual, μπορείτε να αλλάζετε ταχύτητες από τους διακόπτες που βρίσκονται στο αριστερό χειριστήριο. Το Integra διαθέτει σύστημα Honda Selectable Torque Control (HSTC), το οποίο εξασφαλίζει την ιδανική πρόσφυση του πίσω ελαστικού. Το πιρούνι Dual-Bending-Valve (SDBV) της Showa, διαθέτει βελτιωμένη απόσβεση και συνδυαζόμενο με το σύστημα ABS που υπάρχει στον βασικό εξοπλισμό, παρέχει πλήρη έλεγχο, σταθερότητα και ασφαλές φρενάρισμα. Η προφόρτιση της πίσω ανάρτησης ρυθμίζεται εύκολα, ανάλογα με το βάρος του αναβάτη, του συνεπιβάτη και των αποσκευών. Η οθόνη LCD παρέχει κάθε χρήσιμη πληροφορία και είναι ευανάγνωστη. Η ένδειξη του στροφόμετρου εμφανίζεται με μπάρες στην οθόνη και τροποποιούνται με 9 τρόπους από τον ίδιο τον αναβάτη. Ένα ακόμη σημαντικό χαρακτηριστικό είναι το κυματοειδούς κοπής κλειδί κεντρικού διακόπτη τύπου ‘Wave’, το οποίο επιτρέπει εκκίνηση του κινητήρα με ένα πάτημα.

Το Integra θα σας ταξιδέψει με ασφάλεια και στιλ για 400 χιλιόμετρα, χωρίς να χρειαστεί η παραμικρή στάση για ανεφοδιασμό. Απολαύστε την κάθε σας μετακίνηση με ένα υπέροχο tourer που εκμηδενίζει την απόσταση μεταξύ μοτοσυκλέτας και σκούτερ.

ΔΙΑΤΙΘΕΤΑΙ ΚΑΙ ΣΕ ΕΚΔΟΣΗ 35kW

Ενδεικτική τιμή

Integra 750 DCT: 10.500€

Integra 750 DCT Sp. Color: 10.700€

Κινητήρας Υγρόψυκτος 4-χρονος 8-βάλβιδος 1ΕΕΚ 2-κύλινδρος
Κυβισμός 745 κ.εκ.
Μέγιστη Ισχύς 54,[email protected] 6.250 σ.α.λ.
Μέγιστη Ροπή [email protected] σ.α.λ.
Ταχύτητες DCT 6 σχέσεων με διπλό συμπλέκτη
Τροφοδοσία Ηλεκτρονικός Ψεκασμός PGM-FI
Βάρος* 238 κιλά*
Φρένα Ε: Μονός δίσκος – 320 χιλ με 2πίστονη δαγκάνα
Π: Μονός δίσκος – 240 χιλ με μονοπίστονη δαγκάνα
Επίσης λεβιές χειρόφρενου με επιπρόσθετη δαγκάνα
Διαστάσεις (ΜxΠxΥ) 2.215 x 810 x 1.440 χιλ.
Ύψος σέλας 790 χιλ.
Απόσταση από το έδαφος 135 χιλ
Ρεζερβουάρ 14.1 λίτρα
Μέση κατανάλωση 28.6 χλμ/λτ* (DCT** 28.6χλμ/λτ)
Εκπομπές ρύπων CO2 81g/km
Ανάρτηση E: Τηλεσκοπικό πιρούνι 41 χλστ. με διαδρομή 120 χλστ.
Π: Μονό αμορτισέρ, ψαλίδι Pro-Link με διαδρομή 120 χλστ
Ελαστικά Ε: 120/70-ZR17M/C
Π: 160/60-ZR17M/C
Εγγύηση 2 έτη
*Βάρος γεμάτης μοτοσυκλέτας (καύσιμα, λιπαντικά, υγρά φρένων)
**WMTC Mode. Έκδοση Dual Clutch Transmission, δοκιμασμένη σε D-mode.