Project Description

Εισιτήριο για την ελευθερία
Πού θα ήθελες να ταξιδέψεις;
Ακολούθησε το ένστικτό σου και εμπιστεύσου την πολυτελή GL 1800 Gold Wing που υπόσχεται να κάνει τις σύντομες διαδρομές πιο άνετες και απολαυστικές από ποτέ. Ο εξαιρετικός, εξακύλινδρος κινητήρας 1.833 κ.εκ. συνδυάζεται με εξατάχυτο μηχανικό ή επτατάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη. Όλα μέσα σε ένα προηγμένο πλαίσιο που περιλαμβάνει εμπρός ανάρτηση με διπλά ψαλίδια, πίσω ανάρτηση Pro-Arm και ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ. Νέο, αναβαθμισμένο ηχοσύστημα και ηχεία προσφέρουν την τέλεια μουσική επένδυση σε κάθε ταξίδι. Άλλωστε η Gold Wing είναι ακριβώς αυτό. Η επιτομή της τελειότητας σε δύο τροχούς.
Ανόθευτη απόλαυση
Ότι και να ζητάς απο μια μοτοσυκλέτα, θα το βρεις στην Gold Wing
Η Gold Wing προσφέρει αυθεντικές εμπειρίες. Ασφαλώς μπορείς να πάρεις μαζί σου ό,τι χρειάζεσαι, αλλά ουσιαστικά αυτή η μοτοσυκλέτα προορίζεται για ταξίδια. Ο κινητήρας της, ένα εξακύλινδρο μηχανολογικό αριστούργημα, ανταποκρίνεται άμεσα σε κάθε εντολή. Κινείται με άνεση και ευελιξία στις στροφές. Αυτός είναι ο ορισμός της Gold Wing. Ικανοποιεί με το παραπάνω τις προσδοκίες σου, Η μεγάλη, έγχρωμη οθόνη TFT 7 ιντσών προσφέρει χρήσιμες πληροφορίες και σου επιτρέπει να διαχειρίζεσαι τα riding modes, τις ρυθμίσεις της ανάρτησης και τις λειτουργίες πλοήγησης.
Ελεγχόμενη δύναμη
Σίγουρα, η Gold Wing αγαπά τον ανοιχτό δρόμο. Αλλά είναι εξαιρετική και στις στροφές.
Είναι μία μοτοσυκλέτα απολαυστική ακόμα και στις στροφές. Το πλαίσιο διπλής δοκού από χυτό αλουμίνιο συνεργάζεται αρμονικά με τα διπλά ψαλίδια της εμπρός ανάρτησης, για μείωση των τριβών που προκαλούνται από τις ανωμαλίες του οδοστρώματος και το σύστημα διεύθυνσης. Επίσης, η λειτουργία του συστήματος διεύθυνσης διαχωρίζεται από αυτήν της ανάρτησης, με αποτέλεσμα πιο ελαφριά αίσθηση και αυξημένη ευελιξία από τις πολύ χαμηλές ταχύτητες. Για απόλυτο έλεγχο και άνεση, η απόσβεση προσαρμόζεται ηλεκτρονικά στο επιλεγμένο to riding mode. Η προ-φόρτιση του πίσω ελατηρίου ρυθμίζεται επίσης ηλεκτρονικά. Είναι ένα διαισθητικό σύστημα, ανεξάρτητα από τα 4 riding modes, υπάρχουν 4 ρυθμίσεις σχετικές με το φορτίο, από μαλακή έως σκληρή. Αναμφίβολα ξέρει να εντυπωσιάζει με τη συμπεριφορά της.
Σημείωση: Στις φωτογραφίες απεικονίζονται το 2022 και 2021 YM.
Ενδεικτική τιμή
GL 1800 DCT: 32.700 €
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΒΑΡΗ
Χωρητικότητα μπαταρίας | 12V-11,6AH |
Γωνία κάρτερ | 27,5° |
Ακτίνα στροφής (μ.) | 2,2 |
Απόσταση από το έδαφος (χιλιοστά) | 130 |
Βάρος πλήρως υγρών (κιλά) | 172 |
Διαστάσεις (Μήκος x Πλάτος x Υψος) (χλστ) | 2.160 x 742 x 1.160 |
Ίχνος (χλστ) | 99 |
Κατανάλωση καυσίμου (λίτρα/χλμ) | 3,4 / 100 |
Μεταξόνιο (χλστ) | 1450 |
Τύπος πλαισίου | Σωληνωτό ατσάλινο |
Ύψος σέλας (χλστ) | 805 |
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ καυσίμου (λίτρα) |
9,1 |
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ
Τροφοδοσία | Ηλ. ψεκασμός PGM-FI |
Σχέση συμπίεσης | 10,5:1 |
Τύπος | Υγρόψυκτος 4-χρονος 1ΕΕΚ 1-κύλινδρος |
Μίζα | Ηλεκτρική |
Διάμετρος & Διαδρομή (χλστ) | 77 x 70,8 |
Διάμετρος γκαζιού (χλστ) | – |
Εκπομπές CO2 (γρ/χλμ) | 79 |
Κυβισμός (cc) | 330 |
Μέγιστη ισχύς KW (PS) / στροφές | 21.5 (29,23) / 7.500 |
Μέγιστη ροπή (Nm/στροφές) | 31,5 / 5.250 |
Χωρητικότητα λαδιού (λίτρα) | 1,85 |
ΣΥΣΤΗΜΑ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ
Τύπος συμπλέκτη | Αυτόματος φυγοκεντρικός |
Λειτουργία συμπλέκτη | – |
Τελική Μετάδοση | V-Belt |
Κιβώτιο ταχυτήτων | – |
Τύπος μετάδοσης | V-Matic |
Quick Shifter | – |
ΤΡΟΧΟΙ
ABS System | – |
Φρένα Εμπρός | Δισκόφρενο 256 χλστ. με δαγκάνα δύο εμβόλων |
Φρένα Πίσω | Δισκόφρενο 256 χλστ. με δαγκάνα ενός εμβόλου |
Ανάρτηση Εμπρός | Τηλεσκοπικό πιρούνι 35 χλστ. |
Ανάρτηση Πίσω | Διπλά αμορτισέρ |
Εμπρός ελαστικό | – |
Διαστάσεις Εμπρός Ελαστικού | 110/70-16 |
Πίσω ελαστικό | – |
Διαστάσεις Πίσω Ελαστικού | 130/70R16 |
Τροχός Εμπρός | 16 x MT2.75 U-section, 6 μπράτσων από χυτό αλουμίνιο |
Τροχός Πίσω | 16 x MT3.50 U-section, 6 μπράτσων από χυτό αλουμίνιο |
ΟΡΓΑΝΑ & ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ
USB Socket | – |
Προβολέας | LED |
Πίνακας οργάνων | LCD |
Πίσω φως | LED |
Φώτα ημέρας | – |
Φώτα στροφής | – |
Συνδεσιμότητα | – |
Πρίζα | – |
Αυτόματη απενεργοποίηση φλας | – |
Cruise Control | – |
Ειδοποίηση φρεναρίσματος έκτακτης ανάγκης | – |
Ασφάλεια | – |