Project Description

Διαθέσιμα Χρώματα:

ΠΟΛΥΤΙΜΟ ΟΠΛΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΑΧΗ

Η κατηγορία MX2 είναι αμείλικτη, με τις μάχες να δίνονται σώμα με σώμα, και η CRF250R της Honda έχει αποδειχτεί πολύτιμο όπλο για τη μάχη.

Ο ανταγωνισμός δεν επαναπαύεται ποτέ, κάτι που μας βολεύει απόλυτα. Το νέο CRF250R είναι πολύ ελαφρύτερο και οπλισμένο με ένα ολοκαίνουργιο πλαίσιο που κληρονόμησε από την 21YM CRF450R και Showa αναρτήσεις. Ο κινητήρας; Aκόμα πιο δυνατός. Ακόμα πιο αξιόπιστος. Εαν επιζητάς την νίκη, το CRF250R είναι η μοτοσυκλέτα που πρέπει να έχεις στο pit box.

Το κατά 3kg ελαφρύτερο νέο πλαίσιο της CRF250R και η ισορροπημένη ακαμψία του ψαλιδιού – σε συνδυασμό με την πιο γρήγορη γεωμετρία και την αυξημένη απόσταση από το έδαφος – στοχεύουν σε κορυφαίες επιδόσεις στις στροφές και στην ευκολία χειρισμών. Επιπλέον, ένα πλήρες re-valving της ανάρτησης Showa βελτιώνει την απόσβεση των κραδασμών, την ελκτική πρόσφυση και τον έλεγχο.

Η εξέλιξη της CRF450R, καθορίζει και αυτήν της CRF250R

Για πιο άνετη οδήγηση στις υψηλές ταχύτητες, οι αλλαγές στη CRF250R πραγματοποιήθηκαν με γνώμονα τη μείωση της κόπωσης του αναβάτη – βοηθώντας, όχι μόνον αναβάτες μεγάλου διαμετρήματος, αλλά και φίλους του MX ανεξαρτήτως ικανοτήτων, να βελτιώνουν συνεχώς τα γυρολόγιά τους.

Οι αναβάτες ανέκαθεν αγαπούσαν την εντυπωσιακή μέγιστη ισχύ της CRF250R. Για να συνδυαστεί όμως η δύναμη στις χαμηλές στροφές με τη γεμάτη καμπύλη στις μεσαίες στροφές, χρειάστηκαν εκτενείς τροποποιήσεις τόσο στην εισαγωγή όσο και στην εξαγωγή του κινητήρα. Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στη βελτίωση της ακρίβειας του χρονισμού των εκκεντροφόρων στις υψηλές στροφές και στην αξιοπιστία σε βάθος χρόνου. Ένας βελτιωμένος συμπλέκτης με 9 δίσκους και νέα κλιμάκωση για το ενισχυμένο κιβώτιο εξασφαλίζουν την πλήρη αξιοποίηση της αυξημένης ροπής.

CRF 250 R : 9.400€

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ & ΒΑΡΗ

Χωρητικότητα μπαταρίας
Γωνία κάστερ 27.32°
Ακτίνα στροφής (μ.)
Απόσταση από το έδαφος (χιλιοστά) 333
Βάρος πλήρως υγρών (κιλά) 104
Διαστάσεις (Μήκος x Πλάτος x Υψος) (χλστ) 2.177 x 827 x 1.265
Ίχνος (χλστ) 115
Κατανάλωση καυσίμου (λίτρα/χλμ)
Μεταξόνιο (χλστ) 1477
Τύπος πλαισίου Διπλής δοκού αλουμινίου
Ύψος σέλας (χλστ) 961
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ καυσίμου (λίτρα) 6.3

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ

Τροφοδοσία Ψεκασμός καυσίμου
Σχέση συμπίεσης 13.9 : 1
Τύπος 1-κύλινδρος DOHC, 4-χρονος, υγρόψυκτος
Μίζα Ηλεκτρική
Διάμετρος & Διαδρομή (χλστ) 96.0mm x 62.1mm
Διάμετρος γκαζιού (χλστ)
Εκπομπές CO2 (γρ/χλμ)
Κυβισμός (cc) 249.4 cc
Μέγιστη ισχύς KW (PS) / στροφές
Μέγιστη ροπή (Nm/στροφές)
Χωρητικότητα λαδιού (λίτρα) 1.35

ΣΥΣΤΗΜΑ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ

Τύπος συμπλέκτη Υγρός, πολύδισκος
Λειτουργία συμπλέκτη
Τελική Μετάδοση Αλυσίδα
Κιβώτιο ταχυτήτων
Τύπος μετάδοσης Μόνιμης εμπλοκής
Quick Shifter

ΤΡΟΧΟΙ

Φρένα Εμπρός Υδραυλικός δίσκος 260 χιλ. με κυματοειδή σχεδίαση
Φρένα Πίσω Υδραυλικός δίσκος 240 χιλ. με κυματοειδή σχεδίαση
Ανάρτηση Εμπρός Ανεστραμμένο πιρούνι (USD) 49mm της Showa (Hitachi Astemo, Ltd) με ελατήρια
Ανάρτηση Πίσω Showa (Hitachi Astemo, Ltd.) Mono shock με Honda Pro-Link
Εμπρός ελαστικό Pirelli MX32 MIDSOFT
Πίσω ελαστικό Pirelli MX32 MIDSOFT
Διαστάσεις Εμπρός Ελαστικού
Διαστάσεις Πίσω Ελαστικού
Τροχός Εμπρός
Τροχός Πίσω

ΟΡΓΑΝΑ & ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ

12v Socket
Προβολέας
Πίνακας οργάνων
Πίσω φως
Φώτα ημέρας
Φώτα στροφής
Συνδεσιμότητα
Πρίζα
Αυτόματη απενεργοποίηση φλας
Cruise Control
Ειδοποίηση φρεναρίσματος έκτακτης ανάγκης
Ασφάλεια