Project Description

Διαθέσιμα Χρώματα:

Ζήσε την κάθε στιγμή

Ξέρουμε ακριβώς τι χρειάζεσαι…

Mέγιστη απόδοση και ελάχιστο βάρος, χάρη στον νέο απολαυστικό κινητήρα και το άνετο, ευέλικτο πλαίσιο. Προχωρήσε εκεί που οι άλλοι σταματούν. Ιδανικό για εκτός δρόμου διαδρομές, αλλά και την καθημερινή οδήγηση μέσα στην κίνηση της πόλης. ‘Ολα εξαρτώνται από την διάθεσή σου. Να είσαι πάντα προετοιμασμένος για μια νέα περιπέτεια. Αυτός είναι ο λόγος που δημιουργήθηκε η Africa Twin. Ξέρουμε τι μπορεί να κάνει. Eσύ;

Όσο μεγαλύτερη είναι η πρόκληση, τόσο μεγαλύτερη η ανταμοιβή. Εμπνευσμένη από τον θρύλο του Dakar, το μοντέλο του 2022, περιλαμβάνει στον στάνταρ εξοπλισμό πίσω σχάρα, νέα γραφικά ‘Big Logo’ και ανανεωμένες ρυθμίσεις για την έκδοση με κιβώτιο DCT.

Απολαυστικός, εύχρηστος, ροπάτος κινητήρας

Ο κινητήρας είναι SOHC υγρόψυκτος, 4-χρονος 8-βάλβιδος παράλληλος δικύλινδρος με στρόφαλο 270° και Uni-cam. Αποδίδει μέγιστη ισχύ 102ps (75kW) και μέγιστη ροπή 105Nm.

Πλέον του αυξημένου κυβισμού, οι αναβαθμίσεις του 20YM περιλάμβαναν νέα κυλινδροκεφαλή, νέο χρονισμό και βύθιση βαλβίδων, νέο σώμα ψεκασμού και νέα εξάτμιση.

Η μεταβλητή βαλβίδα ελέγχου καυσαερίων – Exhaust Control Valve (ECV) προσφέρει βελτιωμένο ήχο στις χαμηλές στροφές και μέγιστη απόδοση ισχύος στις υψηλές στροφές

Σχεδιασμένο να ξεπερνάει τα όρια

Ο σχεδιασμός είναι εμπνευσμένος απο την αγωνιστική CRF450R. Συμπαγής σιλουέτα σχεδιασμένη για χρήση εκτός δρόμου, με λεπτή σέλα και ψηλό τιμόνι για καλύτερη εποπτεία του δρόμου, αλλά και έλεγχο της μοτοσυκλέτας.

Το Cornering ABS παρέχει αίσθηση σιγουριάς και διαθέτει ρύθμιση off-road.

Βελτιστοποιημένοι συντελεστές απόσβεσης & τιμές ελατηρίων για την εμπρός και πίσω ανάρτηση Showa.

Για τέλειο έλεγχο.

Το ηλεκτρονικό σύστημα διαχείρισης προσφέρει 4 επίπεδα ισχύος και 3 επίπεδα φρένου κινητήρα. Υπάρχουν επτά επίπεδα ρύθμισης του HSTC, αλλά το ποσοστό παρέμβασης κάθε επιπέδου έχει βελτιστοποιηθεί ώστε να συνάδει με τα δεδομένα που δέχεται σε πραγματικό χρόνο από την IMU. Το HSTC μπορεί επίσης να απενεργοποιείται πλήρως.

Το Wheelie Control με τη μονάδα IMU να μετρά την τιμή και το ρυθμό μεταβολής της γωνιακής ταχύτητας κλίσης, και σε συνδυασμό με τον έλεγχο της ροπής του κινητήρα μέσω TBW, ο αναβάτης μπορεί να επιλέγει μεταξύ 3 επιπέδων επέμβασης. Το Επίπεδο 1 επιτρέπει την επιθυμητή ανύψωση του τροχού, αλλά καταστέλλει οποιαδήποτε ξαφνική κίνηση. Το Επίπεδο 3 σταματά την οποιαδήποτε ανύψωση του εμπρός τροχού και το Επίπεδο 2 είναι κάτι ενδιάμεσο μεταξύ των δύο. Το Wheelie Control μπορεί επίσης να απενεργοποιείται εντελώς.

Υπάρχουν τέσσερις προεπιλεγμένες ρυθμίσεις προφίλ οδήγησης: TOUR, URBAN, GRAVEL και OFF-ROAD για την κάλυψη των περισσοτέρων οδηγικών συνθηκών και καταστάσεων και δύο ρυθμίσεις USER για εξατομίκευση από τον αναβάτη.

H μοτοσυκλέτα σου είναι στα χέρια σου, για να την ρυθμίσεις όπως σε βολεύει.

Κιβώτιο Διπλού Συμπλέκτη

To προαιρετικό αυτόματο κιβώτιο συμπλέκτη είναι εδώ για να σου μειώσει το στρές, αλλά και να αυξήσει την απόλαυση της οδήγησης.

Απλό και άμεσο’ προσφέρει εξαιρετικά γρήγορες αλλαγές ταχυτήτων στη Χειροκίνητη Επιλογή (MT) ή στο Αυτόματο (Automatic) D και S πρόγραμμα. Το σπορ πρόγραμμα S (με 3 επίπεδα) κρατά τις στροφές πιο ψηλά στην επιτάχυνση και κατεβάζει σχέση ταχύτερα από το D, για πιο σπορ οδήγηση. Η λειτουργία G βελτιώνει την ελκτική πρόσφυση του πίσω τροχού σε συνθήκες off-road. Η ανίχνευση της κλίσης του δρόμου προσαρμόζει τη λογική των αλλαγών ανάλογα με το ποσοστό της κλίσης.

Αναβαθμισμένες OFF-ROAD επιδόσεις

Το πίσω τμήμα της μοτοσυκλέτας έχει πιο λεπτή σχεδίαση και η σέλα είναι στενότερη για να μπορεί ο αναβάτης να φτάνει με ευκολία στο έδαφος και για ευκολότερη κίνηση εμπρός πίσω. Ιδανικός σχεδιασμός για διαδρομές off-road.

Ενδεικτικές τιμές:

CRF1100 Africa Twin : 15.600€

CRF1100 Africa Twin Sp.Colour: 15.950€

CRF1100 Africa Twin DCT: 16.900€

CRF1100 Africa Twin DCT Sp.Color: 17.250€

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ & ΒΑΡΗ

Χωρητικότητα μπαταρίας  12V-11,6AH
Γωνία κάρτερ 27,5°
Ακτίνα στροφής (μ.) 2,2
Απόσταση από το έδαφος (χιλιοστά) 130
Βάρος πλήρως υγρών (κιλά) 172
Διαστάσεις (Μήκος x Πλάτος x Υψος) (χλστ) 2.160 x 742 x 1.160
Ίχνος (χλστ) 99
Κατανάλωση καυσίμου (λίτρα/χλμ) 3,4 / 100
Μεταξόνιο (χλστ) 1450
Τύπος πλαισίου Σωληνωτό ατσάλινο
Ύψος σέλας (χλστ) 805
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ καυσίμου (λίτρα)
9,1

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ

Τροφοδοσία Ηλ. ψεκασμός PGM-FI
Σχέση συμπίεσης 10,5:1
Τύπος Υγρόψυκτος 4-χρονος 1ΕΕΚ 1-κύλινδρος
Μίζα Ηλεκτρική
Διάμετρος & Διαδρομή (χλστ) 77 x 70,8
Διάμετρος γκαζιού (χλστ)
Εκπομπές CO2 (γρ/χλμ) 79
Κυβισμός (cc) 330
Μέγιστη ισχύς KW (PS) / στροφές 21.5 (29,23) / 7.500
Μέγιστη ροπή (Nm/στροφές) 31,5 / 5.250
Χωρητικότητα λαδιού (λίτρα) 1,85

ΣΥΣΤΗΜΑ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ

Τύπος συμπλέκτη Αυτόματος φυγοκεντρικός
Λειτουργία συμπλέκτη
Τελική Μετάδοση V-Belt
Κιβώτιο ταχυτήτων
Τύπος μετάδοσης V-Matic
Quick Shifter

ΤΡΟΧΟΙ

ABS System
Φρένα Εμπρός Δισκόφρενο 256 χλστ. με δαγκάνα δύο εμβόλων
Φρένα Πίσω Δισκόφρενο 256 χλστ. με δαγκάνα ενός εμβόλου
Ανάρτηση Εμπρός Τηλεσκοπικό πιρούνι 35 χλστ.
Ανάρτηση Πίσω Διπλά αμορτισέρ
Εμπρός ελαστικό
Διαστάσεις Εμπρός Ελαστικού 110/70-16
Πίσω ελαστικό
Διαστάσεις Πίσω Ελαστικού 130/70R16
Τροχός Εμπρός 16 x MT2.75 U-section, 6 μπράτσων από χυτό αλουμίνιο
Τροχός Πίσω 16 x MT3.50 U-section, 6 μπράτσων από χυτό αλουμίνιο

ΟΡΓΑΝΑ & ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ

USB Socket
Προβολέας LED
Πίνακας οργάνων LCD
Πίσω φως LED
Φώτα ημέρας
Φώτα στροφής
Συνδεσιμότητα
Πρίζα
Αυτόματη απενεργοποίηση φλας
Cruise Control
Ειδοποίηση φρεναρίσματος έκτακτης ανάγκης
Ασφάλεια