Project Description

Διαθέσιμα Χρώματα:

Ελαφρύτερη, ισχυρότερη, ακόμα πιο απολαυστική 

Ας ξεκινήσουμε με τους αριθμούς.

Η CRF 300L είναι κατά 4 κιλά ελαφρύτερη, χάρη στο νέο της πλαίσιο και το κωνικό αλουμινένιο ψαλίδι, κάτι που γίνεται άμεσα αντιληπτό κατά την αλλαγή κατεύθυνσης, στην άσφαλτο ή στο χώμα. Ο μεγαλύτερος σε χωρητικότητα μονοκύλινδρος κινητήρας παράγει ισχύ αυξημένη κατά 1.9kW (2,6 PS) και +4Nm ροπής – κάτι που θα αισθανθείς ανοίγοντας το γκάζι. Τώρα συνεργάζεται με ένα μονόδρομο συμπλέκτη ολίσθησης/υποβοήθησης (Assist/Slipper). Η απόσταση από το έδαφος έχει αυξηθεί, και η θέση οδήγησης είναι προσαρμοσμένη για πλήρη έλεγχο. Σημεία κλειδιά είναι το λεπτότερο ρεζερβουάρ καυσίμου και το βελτιωμένο σχήμα της σέλας που παρέχει μεγαλύτερη άνεση στον αναβάτη και διευκολύνει την πρόσβαση στο έδαφος. Ένας δείκτης Gear Position στον πίνακα οργάνων και η νέα σχεδίαση του προβολέα αποτελούν δύο ακόμα κομψές πινελιές.

Αξιόπιστη. Σε κάθε είδους διαδρομή

Επανασχεδιάσαμε την CRF 300L με ένα ελαφρύ πλαίσιο, λεπτότερο σώμα και αυξημένη ισχύ και ροπή.

Μπορεί ο εξοπλισμός να έχει βελτιωθεί, όμως η έξυπνη on-off φόρμουλα παραμένει ίδια. Τα χαρακτηριστικά που της προσδίδουν τις φανταστικές εκτός δρόμου δυνατότητες – λεπτές αναλογίες, ζωηρή απόκριση γκαζιού, άριστη κατευθυντικότητα και ενδοτικότητα ανάρτησης – λειτουργούν άριστα και στους δρόμους της πόλης. Η CRF 300L υποστηρίζει τις καθημερινές μετακινήσεις σας με απολαυστικές επιδόσεις που δεν αφήνουν καμία επιθυμία ανεκπλήρωτη. Και όταν έρχεται το σαββατοκύριακο, μεταμορφώνεται σε μία ελκυστική μοτοσυκλέτα περιπέτειας.

Κατάλληλη για καθημερινή χρήση και βόλτες στη φύση.

Η CRF 300L βασίζεται στο DNA των συναρπαστικών αγωνιστικών μοτοσυκλετών CRF 450R και CRF 450RX.

Είναι μία μοτοσυκλέτα με εξαιρετικά, σπορ γονίδια. Και χάρη στην HRC και το αγωνιστικό της πρόγραμμα, βελτιώσαμε κάθε πτυχή του διπλού χαρακτήρα της CRF 300L. Η απόσταση από το έδαφος είναι βελτιωμένη κατά 30 χλστ., για να περνά πολύ πιο εύκολα πάνω από σαμαράκια ή ακόμα και κορμούς δέντρων. Το ύψος της σέλας έχει αυξηθεί κατά 5 χλστ. (880 χλστ.), βελτιώνοντας το φυσικό έλεγχο, ενώ το στενό ρεζερβουάρ σημαίνει ότι έχεις ελευθερία κινήσεων προς τα εμπρός. Είτε οδηγείς στους δρόμους της πόλης είτε ανακαλύπτεις νέα μονοπάτια στην άγρια φύση – ή και τα δύο την ίδια ημέρα – η CRF 300L είναι μία μοτοσυκλέτα σχεδιασμένη για εσένα.

Ισδχυρότερος, υγρόψυκτος, μονοκύλινδρος κινητήρας DOHC 4V

Αυξήσαμε τη χωρητικότητα με αποτέλεσμα να αυξηθεί η μέγιστη ισχύς κατά 1.9kW (2,6 PS), στα 20.1kW (27,3 PS) και η μέγιστη ροπή κατά 4Nm, στα 26.6Nm, ενώ η απόκριση είναι ζωηρή κα άμεση. Ο κινητήρας πληροί επίσης τις προδιαγραφές EURO5.

Μονόδρομος συμπλέκτης ολίσθησης/υποβοήθησης (ASSIST/SLIPPER)

Ο συμπλέκτης ολίσθησης/υποβοήθησης (Assist/Slipper Clutch) διευκολύνει τα ανεβάσματα και διαχειρίζεται την “αναπήδηση” του πίσω τροχού στο απότομα φρενάρισμα και στα απανωτά κατεβάσματα, για καλύτερο έλεγχο στην πόλη σε συνθήκες πυκνής κυκλοφορίας, αλλά και όταν διασχίζεις δύσκολες off-road διαδρομές.

Ελαφρύτερο πλαίσιο με βελτιωμένη απόσταση από το έδαφος

Η νέα σχεδίαση του πλαισίου και ένα ελαφρύ, κωνικό αλουμινένιο ψαλίδι, μας επέτρεψε να μειώσουμε το βάρος κατά 4 κιλά. Η νέα κάτω πλάκα του σταυρού από σφυρήλατο αλουμίνιο είναι ελαφρύτερη και βελτιώνει τη σταθερότητα. Βελτιώνοντας τις off-road ικανότητες, η συνολική απόσταση από το έδαφος είναι 285 χλστ.

Λεπτό, ελαφρύ σώμα

Ο έλεγχος της μοτοσυκλέτας σε συνθήκες off-road προϋποθέτει ελευθερία κινήσεων. Το νέο ρεζερβουάρ των 7,8 λίτρων είναι στενότερο και ελαφρύτερο. Σε συνδυασμό με τη νέα σχεδίαση της σέλας, επιτρέπει την εύκολη μετατόπιση βάρους του αναβάτη προς τα εμπρός για βελτίωση της πρόσφυσης του εμπρός τροχού.

Ευέλικτο σετάρισμα αναρτήσεων

Το πιρούνι Showa USD 43 χλστ. προσφέρει νέες βελτιωμένες ρυθμίσεις και αποσβέσεων για χρήση στην άσφαλτο και στο χώμα. Το πίσω αμορτισέρ μονού σωλήνα Showa (monoshock), με κύλινδρο διαμέτρου 40 χλστ., συνεργάζεται με σύστημα Pro-Link.

Δικάναλο ABS

Για μεγαλύτερη ακρίβεια και αξιοπιστία στο φρενάρισμα, ο δίσκος διαμέτρου 256 χλστ. τύπου “μαργαρίτα” συνεργάζεται με διπίστονη δαγκάνα. Το δικάναλο ABS μπορεί να απενεργοποιηθεί για την πίσω δαγκάνα σε off-road συνθήκες.

Ψηφιακά όργανα

Ευανάγνωστες πληροφορίες προβάλλονται στον πίνακα οργάνων που περιλαμβάνει ενδείξεις για ταχύμετρο, στροφόμετρο, στάθμη καυσίμου και ρολόι, και τώρα ένα δείκτη επιλεγμένης σχέσης στο κιβώτιο.

Ενδεικτική τιμή

CRF 300L: 6.150€

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ & ΒΑΡΗ

Χωρητικότητα μπαταρίας  12V-11,6AH
Γωνία κάρτερ 27,5°
Ακτίνα στροφής (μ.) 2,2
Απόσταση από το έδαφος (χιλιοστά) 130
Βάρος πλήρως υγρών (κιλά) 172
Διαστάσεις (Μήκος x Πλάτος x Υψος) (χλστ) 2.160 x 742 x 1.160
Ίχνος (χλστ) 99
Κατανάλωση καυσίμου (λίτρα/χλμ) 3,4 / 100
Μεταξόνιο (χλστ) 1450
Τύπος πλαισίου Σωληνωτό ατσάλινο
Ύψος σέλας (χλστ) 805
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ καυσίμου (λίτρα)
9,1

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ

Τροφοδοσία Ηλ. ψεκασμός PGM-FI
Σχέση συμπίεσης 10,5:1
Τύπος Υγρόψυκτος 4-χρονος 1ΕΕΚ 1-κύλινδρος
Μίζα Ηλεκτρική
Διάμετρος & Διαδρομή (χλστ) 77 x 70,8
Διάμετρος γκαζιού (χλστ)
Εκπομπές CO2 (γρ/χλμ) 79
Κυβισμός (cc) 330
Μέγιστη ισχύς KW (PS) / στροφές 21.5 (29,23) / 7.500
Μέγιστη ροπή (Nm/στροφές) 31,5 / 5.250
Χωρητικότητα λαδιού (λίτρα) 1,85

ΣΥΣΤΗΜΑ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ

Τύπος συμπλέκτη Αυτόματος φυγοκεντρικός
Λειτουργία συμπλέκτη
Τελική Μετάδοση V-Belt
Κιβώτιο ταχυτήτων
Τύπος μετάδοσης V-Matic
Quick Shifter

ΤΡΟΧΟΙ

ABS System
Φρένα Εμπρός Δισκόφρενο 256 χλστ. με δαγκάνα δύο εμβόλων
Φρένα Πίσω Δισκόφρενο 256 χλστ. με δαγκάνα ενός εμβόλου
Ανάρτηση Εμπρός Τηλεσκοπικό πιρούνι 35 χλστ.
Ανάρτηση Πίσω Διπλά αμορτισέρ
Εμπρός ελαστικό
Διαστάσεις Εμπρός Ελαστικού 110/70-16
Πίσω ελαστικό
Διαστάσεις Πίσω Ελαστικού 130/70R16
Τροχός Εμπρός 16 x MT2.75 U-section, 6 μπράτσων από χυτό αλουμίνιο
Τροχός Πίσω 16 x MT3.50 U-section, 6 μπράτσων από χυτό αλουμίνιο

ΟΡΓΑΝΑ & ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ

USB Socket
Προβολέας LED
Πίνακας οργάνων LCD
Πίσω φως LED
Φώτα ημέρας
Φώτα στροφής
Συνδεσιμότητα
Πρίζα
Αυτόματη απενεργοποίηση φλας
Cruise Control
Ειδοποίηση φρεναρίσματος έκτακτης ανάγκης
Ασφάλεια