Project Description

Διαθέσιμα Χρώματα:

Ελαφρύτερη, ισχυρότερη, ακόμα πιο απολαυστική 

Ας ξεκινήσουμε με τους αριθμούς.

Η CRF 300L είναι κατά 4 κιλά ελαφρύτερη, χάρη στο νέο της πλαίσιο και το κωνικό αλουμινένιο ψαλίδι, κάτι που γίνεται άμεσα αντιληπτό κατά την αλλαγή κατεύθυνσης, στην άσφαλτο ή στο χώμα. Ο μεγαλύτερος σε χωρητικότητα μονοκύλινδρος κινητήρας παράγει ισχύ αυξημένη κατά 1.9kW (2,6 PS) και +4Nm ροπής – κάτι που θα αισθανθείς ανοίγοντας το γκάζι. Τώρα συνεργάζεται με ένα μονόδρομο συμπλέκτη ολίσθησης/υποβοήθησης (Assist/Slipper). Η απόσταση από το έδαφος έχει αυξηθεί, και η θέση οδήγησης είναι προσαρμοσμένη για πλήρη έλεγχο. Σημεία κλειδιά είναι το λεπτότερο ρεζερβουάρ καυσίμου και το βελτιωμένο σχήμα της σέλας που παρέχει μεγαλύτερη άνεση στον αναβάτη και διευκολύνει την πρόσβαση στο έδαφος. Ένας δείκτης Gear Position στον πίνακα οργάνων και η νέα σχεδίαση του προβολέα αποτελούν δύο ακόμα κομψές πινελιές.

Αξιόπιστη. Σε κάθε είδους διαδρομή

Επανασχεδιάσαμε την CRF 300L με ένα ελαφρύ πλαίσιο, λεπτότερο σώμα και αυξημένη ισχύ και ροπή.

Μπορεί ο εξοπλισμός να έχει βελτιωθεί, όμως η έξυπνη on-off φόρμουλα παραμένει ίδια. Τα χαρακτηριστικά που της προσδίδουν τις φανταστικές εκτός δρόμου δυνατότητες – λεπτές αναλογίες, ζωηρή απόκριση γκαζιού, άριστη κατευθυντικότητα και ενδοτικότητα ανάρτησης – λειτουργούν άριστα και στους δρόμους της πόλης. Η CRF 300L υποστηρίζει τις καθημερινές μετακινήσεις σας με απολαυστικές επιδόσεις που δεν αφήνουν καμία επιθυμία ανεκπλήρωτη. Και όταν έρχεται το σαββατοκύριακο, μεταμορφώνεται σε μία ελκυστική μοτοσυκλέτα περιπέτειας.

Κατάλληλη για καθημερινή χρήση και βόλτες στη φύση.

Η CRF 300L βασίζεται στο DNA των συναρπαστικών αγωνιστικών μοτοσυκλετών CRF 450R και CRF 450RX.

Είναι μία μοτοσυκλέτα με εξαιρετικά, σπορ γονίδια. Και χάρη στην HRC και το αγωνιστικό της πρόγραμμα, βελτιώσαμε κάθε πτυχή του διπλού χαρακτήρα της CRF 300L. Η απόσταση από το έδαφος είναι βελτιωμένη κατά 30 χλστ., για να περνά πολύ πιο εύκολα πάνω από σαμαράκια ή ακόμα και κορμούς δέντρων. Το ύψος της σέλας έχει αυξηθεί κατά 5 χλστ. (880 χλστ.), βελτιώνοντας το φυσικό έλεγχο, ενώ το στενό ρεζερβουάρ σημαίνει ότι έχεις ελευθερία κινήσεων προς τα εμπρός. Είτε οδηγείς στους δρόμους της πόλης είτε ανακαλύπτεις νέα μονοπάτια στην άγρια φύση – ή και τα δύο την ίδια ημέρα – η CRF 300L είναι μία μοτοσυκλέτα σχεδιασμένη για εσένα.

Ισδχυρότερος, υγρόψυκτος, μονοκύλινδρος κινητήρας DOHC 4V

Αυξήσαμε τη χωρητικότητα με αποτέλεσμα να αυξηθεί η μέγιστη ισχύς κατά 1.9kW (2,6 PS), στα 20.1kW (27,3 PS) και η μέγιστη ροπή κατά 4Nm, στα 26.6Nm, ενώ η απόκριση είναι ζωηρή κα άμεση. Ο κινητήρας πληροί επίσης τις προδιαγραφές EURO5.

Μονόδρομος συμπλέκτης ολίσθησης/υποβοήθησης (ASSIST/SLIPPER)

Ο συμπλέκτης ολίσθησης/υποβοήθησης (Assist/Slipper Clutch) διευκολύνει τα ανεβάσματα και διαχειρίζεται την “αναπήδηση” του πίσω τροχού στο απότομα φρενάρισμα και στα απανωτά κατεβάσματα, για καλύτερο έλεγχο στην πόλη σε συνθήκες πυκνής κυκλοφορίας, αλλά και όταν διασχίζεις δύσκολες off-road διαδρομές.

Ελαφρύτερο πλαίσιο με βελτιωμένη απόσταση από το έδαφος

Η νέα σχεδίαση του πλαισίου και ένα ελαφρύ, κωνικό αλουμινένιο ψαλίδι, μας επέτρεψε να μειώσουμε το βάρος κατά 4 κιλά. Η νέα κάτω πλάκα του σταυρού από σφυρήλατο αλουμίνιο είναι ελαφρύτερη και βελτιώνει τη σταθερότητα. Βελτιώνοντας τις off-road ικανότητες, η συνολική απόσταση από το έδαφος είναι 285 χλστ.

Λεπτό, ελαφρύ σώμα

Ο έλεγχος της μοτοσυκλέτας σε συνθήκες off-road προϋποθέτει ελευθερία κινήσεων. Το νέο ρεζερβουάρ των 7,8 λίτρων είναι στενότερο και ελαφρύτερο. Σε συνδυασμό με τη νέα σχεδίαση της σέλας, επιτρέπει την εύκολη μετατόπιση βάρους του αναβάτη προς τα εμπρός για βελτίωση της πρόσφυσης του εμπρός τροχού.

Ευέλικτο σετάρισμα αναρτήσεων

Το πιρούνι Showa USD 43 χλστ. προσφέρει νέες βελτιωμένες ρυθμίσεις και αποσβέσεων για χρήση στην άσφαλτο και στο χώμα. Το πίσω αμορτισέρ μονού σωλήνα Showa (monoshock), με κύλινδρο διαμέτρου 40 χλστ., συνεργάζεται με σύστημα Pro-Link.

Δικάναλο ABS

Για μεγαλύτερη ακρίβεια και αξιοπιστία στο φρενάρισμα, ο δίσκος διαμέτρου 256 χλστ. τύπου “μαργαρίτα” συνεργάζεται με διπίστονη δαγκάνα. Το δικάναλο ABS μπορεί να απενεργοποιηθεί για την πίσω δαγκάνα σε off-road συνθήκες.

Ψηφιακά όργανα

Ευανάγνωστες πληροφορίες προβάλλονται στον πίνακα οργάνων που περιλαμβάνει ενδείξεις για ταχύμετρο, στροφόμετρο, στάθμη καυσίμου και ρολόι, και τώρα ένα δείκτη επιλεγμένης σχέσης στο κιβώτιο.

Ενδεικτική τιμή

CRF 300L: 6.200€

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ & ΒΑΡΗ

Χωρητικότητα μπαταρίας  Μπαταρία ιόντων λιθίου 12V-6AH (20ώρες)
Γωνία κάρτερ 27,5°
Ακτίνα στροφής (μ.)   –
Απόσταση από το έδαφος (χιλιοστά) 250
Βάρος πλήρως υγρών (κιλά) 238
Διαστάσεις (Μήκος x Πλάτος x Υψος) (χλστ) 2330 x 960 x 1395
Ίχνος (χλστ) 113
Κατανάλωση καυσίμου (λίτρα/χλμ) 4,9/100
Μεταξόνιο (χλστ) 1575
Τύπος πλαισίου Ατσάλινο Ημίδιπλο, κλειστού τύπου με αλουμινένιο υποπλαίσιο
Ύψος σέλας (χλστ) 850/870 (χαμηλή σέλα 825, ψηλά σέλα 895 ) (προαιρετικά)
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ καυσίμου (λίτρα)
18,8

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ

Τροφοδοσία Ηλ. ψεκασμός PGM-FI
Σχέση συμπίεσης 10.1:1
Τύπος SOHC, υγρόψυκτος, 4-χρονος 8-βάλβιδος παράλληλος δικύλινδρος με στρόφαλο 270° και Uni-cam
Μίζα Ηλεκτρική
Διάμετρος & Διαδρομή (χλστ) 92 x 81.5
Διάμετρος γκαζιού (χλστ) 46
Εκπομπές CO2 (γρ/χλμ) 112
Κυβισμός (cc) 1084
Μέγιστη ισχύς KW (PS) / στροφές 75 (102)/7500
Μέγιστη ροπή (Nm/στροφές) 105/6.250
Χωρητικότητα λαδιού (λίτρα) 4,9

ΣΥΣΤΗΜΑ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ

Τύπος συμπλέκτη Υγρός πολύδισκος με ελατήρια, μονόδρομο σύστημα αλουμινίου Ολίσθησης & Υποβοήθησης
Λειτουργία συμπλέκτη Ντίζα
Τελική Μετάδοση O-ring αλυσίδα
Κιβώτιο ταχυτήτων 6 ταχύτητες
Τύπος μετάδοσης Μηχανικό
Quick Shifter Προαιρετικό αξεσουάρ

ΤΡΟΧΟΙ

ABS System 2κάναλο με IMU Επιλέξιμο ABS mode με ρύθμιση on road και off road
Φρένα Εμπρός Δύο πλευστοί κυματοειδείς δίσκοι 310 χλστ. με ακτινικές τετραπίστονες δαγκάνες, αλουμινένια κέντρα και τακάκια από πυροσυσσωματωμένο μέταλλο
Φρένα Πίσω Κυματοειδής δίσκος 256 χλστ. με δαγκάνα ενός εμβόλου και τακάκια από πυροσυσσωματωμένο μέταλλο. Πίσω ABS με mode απενεργοποίησης
Ανάρτηση Εμπρός Ανεστραμμένο πιρούνι cartridge Showa 45 χλστ. με περιστροφική ρύθμιση προφόρτισης και ρύθμιση απόσβεσης συμπίεσης και επαναφοράς, διαδρομή 230 χλστ.
Ανάρτηση Πίσω Μονοκόμματο χυτό αλουμινένιο ψαλίδι με μοχλικό Pro-Link, αμορτισέρ αερίου της Showa, περιστροφική υδραυλική ρύθμιση προ-φόρτισης και ρυθμίσεις απόσβεσης επαναφοράς και συμπίεσης, διαδρομή 220 mm.
Διαστάσεις Εμπρός Ελαστικού 90/90-21M/C 54H tube, με αεροθάλαμo
Διαστάσεις Πίσω Ελαστικού 150/70R18M/C 70H tube, με αεροθάλαμο
Τροχός Εμπρός 21M/C x 2.15 με ακτινωτή, αλουμινένια στεφάνη
Τροχός Πίσω 18M/C x MT4.00 με ακτινωτή, αλουμινένια στεφάνη
Εμπρός ελαστικό Bridgestone BATTLAX ADVENTURECROSS TOURER AX41T Metzeler KAROO STREET
Πίσω ελαστικό Bridgestone BATTLAX ADVENTURECROSS TOURER AX41T Metzeler KAROO STREET

ΟΡΓΑΝΑ & ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ

12v Socket ΝΑΙ
Προβολέας LED
Πίνακας οργάνων Όργανα LCD, έγχρωμη οθόνη αφής TFT 6,5” πολλαπλών πληροφοριών
Πίσω φως LED
Φώτα ημέρας ΝΑΙ
Φώτα στροφής ΝΑΙ
Συνδεσιμότητα Bluetooth Audio, Android Auto® and Apple CarPlay® (Η εφαρμογή Android Auto καθώς και το σύστημα φωνητικού ελέγχου Honda Smartphone Voice Control δεν είναι διαθέσιμα προς το παρόν στη χώρα μας
Πρίζα ΝΑΙ(USB Type A, 1.5A)
Αυτόματη απενεργοποίηση φλας ΝΑΙ
Cruise Control ΝΑΙ
Ειδοποίηση φρεναρίσματος έκτακτης ανάγκης NAI
Ασφάλεια Immobiliser + Προαιρετικός συναγερμός