Project Description

Διαθέσιμα Χρώματα:

H CBR είναι πάντα συναρπαστική 

CBR. Τρία πολύ ιδιαίτερα γράμματα, που πρέπει να κερδηθούν. Η CBR500R προσφέρει τις συγκινήσεις μιας σπορ μοτοσυκλέτας σε συνδυασμό με χαμηλό λειτουργικό κόστος, κάτι που την καθιστά εξαιρετική για καθημερινές μετακινήσεις στη δουλειά και απολαυστική για τις βόλτες του Σαββατοκύριακου.

Η CBR500R είναι η επιτομή της ευελιξίας και της σβελτάδας. Η ορατότητα πάνω από το cockpit προσδίδει αυθεντική σπορ αίσθηση. Τα κλιπ-ον του τιμονιού εδράζονται κάτω από την πάνω τιμονόπλακα με στόχο μια επιθετική θέση οδήγησης, που συνδυάζεται με χαμηλό φέριγκ. Τα εντυπωσιακά μαρσπιέ αλουμινίου υποστηρίζουν την σπορ οδήγηση. Το  συμπαγές φτερό προέρχεται απευθείας από την CB650R.

Γιατί αγωνιζόμαστε; Για να βελτιωθεί. Είναι αυτό που κάνουμε πάντα. Η CBR500R είναι μια μοτοσυκλέτα Α2, αλλά και ένα γνήσιο CBR. Το επιθετικό στυλ και τα νέα γραφικά ανεβάζουν τους καρδιακούς παλμούς. Ο δυνατός δικύλινδρος κινητήρας σε συνδυασμό με την αναβαθμισμένη ανάρτηση και φρένα, τονώνουν την αυτοπεποίθηση σου. Εάν είσαι έτοιμος να ανέβεις κατηγορία, το CBR500 θα εκτοξεύσει την αδρεναλίνη σου στα ύψη.

MOVING UP

Ζήσε την κάθε στιγμή της ζωής.

Μπορεί το CBR500 να είναι η πρώτη σου μοτοσυκλέτα ή είσαι ένας έμπειρος αναβάτης που ψάχνεις την συγκίνηση σε λιγότερα κυβικά. Το CBR500R ταιριάζει σε όλους. Το μικρό του μέγεθος το καθιστά ιδανικά για την κίνηση της πόλης και ανταποκρίνετεαι, πάντα άμεσα σε κάθε στροφή και άνοιγμα του γκαζιού. Με το CBR500R ζεις την κάθε στιγμή..

Για απόλυτο έλεγχο την κάθε στιγμή

Απόλαυσε την κάθε είσοδο και έξοδο στροφής, αντιμετώπισε με αυτοπεποίθηση το κάθε εμπόδιο.

Άμεσα αντιληπτή είναι η αλλαγή στην εμπρός ανάρτηση. Με στόχο την αναβάθμιση της σπορ συμπεριφοράς, το τηλεσκοπικό πιρούνι των 41χλστ. της προηγούμενης σχεδίασης έχει αντικατασταθεί από το ανεστραμμένο πιρούνι Showa 41mm Separate Function Fork Big Piston (SFF-BP) USD 41χλστ. με νέες πάνω και κάτω πλάκες έδρασης. Με το διαχωρισμό των λειτουργιών στις δύο μπουκάλες – αποσβεστήρας με σύστημα διαχωρισμού πίεσης Big Piston στη μια και μηχανισμός ελατηρίου στην άλλη – οι αντιδράσεις και η ποιότητα κύλισης έχουν επίσης βελτιωθεί. Η τετρακύλινδρη CB650R χρησιμοποιεί ακριβώς τον ίδιο εξοπλισμό.

Ως ένα ακόμα μέτρο βελτίωσης της ποιότητας κύλισης, η 2022 CB500F αποκτά νέους, ελαφρύτερους τροχούς με 5 μπράτσα σχήματος Υ αντί για 6 που είχε το προηγούμενο μοντέλο. Το πλάτος του εμπρός τροχού παραμένει  3,5” και με ελαστικό 120/70-ZR17 και του πίσω 4,5” με ελαστικό 160/60-ZR17.

Απόλαυσε κάθε άνοιγμα του γκαζιού

Η ιδανική μοτοσυκλέτα για να ξεκινήσεις την οδήγηση. Ζωηρός δικύλινδρος κινητήρας, ο οποίος προσφέρει ωφέλιμη ισχύ και ροπή σε όλο το εύρος στροφών. Η μέγιστη ισχύς των 47,6 Ps (35 kW) επιτυγχάνεται στις 8.600 σαλ., με τη ροπή των 43Nm να παράγεται στις 6.500σαλ.

Οι νέες ρυθμίσεις PGM-FI βελτιώνουν την καμπύλη ροπής και το χαρακτήρα του κινητήρα. Η νέα σχεδίαση ψυγείου, κομψότερη και ελαφρύτερη και ο μονόδρομος συμπλέκτης Assist/Slipper κάνει ευκολότερα τα ανεβάσματα και διαχειρίζεται τα κατεβάσματα σε κάθε αλλαγή ταχύτητας.

Για απολαυστικές και ασφαλείς μετακινήσεις

Η CBR500R τραβάει τα βλέμματα όπου και αν βρεθεί. Όλα τα φώτα είναι τεχνολογίας LED. Ο νέος προβολέας, τον οποίο έχει επίσης κληρονομήσει από την CBR650R, προσφέρει τώρα μία ευρύτερη δέσμη. Ο πίνακας οργάνων LCD σε βοηθάει να δεις σε μια ματιά ότι χρειάζεσαι. Με ταχύμετρο, ψηφιακή μπάρα στο στροφόμετρο, διπλό χιλιομετρητή, ψηφιακό δείκτης στάθμης και κατανάλωσης καυσίμου, ψηφιακό ρολόι, θερμοκρασία νερού και ένδειξη σχέσης κιβωτίου, Shift UP Indicator παίρνεις όποια πληροφορία χρειάζεσαι.

Για απόλυτο έλεγχο την κάθε στιγμή

Απόλαυσε την κάθε είσοδο και έξοδο στροφής, αντιμετώπισε με αυτοπεποίθηση το κάθε εμπόδιο.  Άμεσα αντιληπτή είναι η αλλαγή στην εμπρός ανάρτηση. Με στόχο την αναβάθμιση της σπορ συμπεριφοράς, το τηλεσκοπικό πιρούνι των 41χλστ. της προηγούμενης σχεδίασης έχει αντικατασταθεί από το ανεστραμμένο πιρούνι Showa 41mm Separate Function Fork Big Piston (SFF-BP) USD 41χλστ. με νέες πάνω και κάτω πλάκες έδρασης. Με το διαχωρισμό των λειτουργιών στις δύο μπουκάλες – αποσβεστήρας με σύστημα διαχωρισμού πίεσης Big Piston στη μια και μηχανισμός ελατηρίου στην άλλη – οι αντιδράσεις και η ποιότητα κύλισης έχουν επίσης βελτιωθεί. Η τετρακύλινδρη CB650R χρησιμοποιεί ακριβώς τον ίδιο εξοπλισμό.

Ως ένα ακόμα μέτρο βελτίωσης της ποιότητας κύλισης, η 2022 CB500F αποκτά νέους, ελαφρύτερους τροχούς με 5 μπράτσα σχήματος Υ αντί για 6 που είχε το προηγούμενο μοντέλο. Το πλάτος του εμπρός τροχού παραμένει  3,5” και με ελαστικό 120/70-ZR17 και του πίσω 4,5” με ελαστικό 160/60-ZR17.

Sporty LCD πίνακας οργάνων

Βλέπει αμέσως την πληροφορία που χρειάζεσαι. Όργανα LCD με ταχύμετρο, ψηφιακή μπάρα στο στροφόμετρο, διπλό χιλιομετρητή, ψηφιακό δείκτης στάθμης και κατανάλωσης καυσίμου, ψηφιακό ρολόι, θερμοκρασία νερού και ένδειξη σχέσης κιβωτίου, Shift UP Indicator.

Διπλά εμπρός δισκόφρενα και ακτινικά τοποθετημένες δαγκάνες

Για ακόμα πιο γρήγορες μανούβρες, τα φρένα έχουν επίσης αναβαθμιστεί. Πλέον το CBR500 έχει δύο δίσκους τύπου ‘μαργαρίτα’ 296χλστ. και ακτινικά τοποθετημένες τετραπίστονες δαγκάνες Nissin. Η τοποθέτηση μικρότερων δίσκων όχι μόνο διατηρεί στο ελάχιστο την προσθήκη βάρους αλλά μειώνει και τη απαιτούμενη πίεση στη μανέτα κατά το φρενάρισμα.

Ελαφρύτεροι τροχοί και ψαλίδι 

Ως ένα ακόμα μέτρο βελτίωσης της ποιότητας κύλισης, η 2022 CB500F αποκτά νέους, ελαφρύτερους τροχούς και νέο ελαφρύτερο ψαλίδι.

Επιθετική Supersport  εμφάνιση με νέα γραφικά

Μην έχεις καμία αμφιβολία, το CBR500 έχει αγωνιστικό DNA. To μοντέλο του 2022 έχει νέα χρώματα, νέα γραφικά και νέο αεροδυναμικό fairing.

Νέο αναστραμμένο πιρούνι SHOWA 41MM

Με στόχο την αναβάθμιση της σπορ συμπεριφοράς, αλλά και τον τέλειο έλεγχο, το τηλεσκοπικό πιρούνι των 41χλστ. της προηγούμενης σχεδίασης έχει αντικατασταθεί από το ανεστραμμένο πιρούνι Showa 41mm Separate Function Fork Big Piston USD 41χλστ.

Συναρπαστικός δικύλινδρος κινητήρας

ο δικύλινδρος κινητήρας προσφέρει ωφέλιμη ισχύ και ροπή σε όλο το εύρος στροφών και προσφέρει σπορ ήχος από το τελικό εξάτμισης δύο απολήξεων. Οι νέες ρυθμίσεις PGM-FI βελτιώνουν την καμπύλη ροπής και το χαρακτήρα του κινητήρα και διασφαλίζουν το ότι θα σε συναρπάσει..

Ενδεικτική τιμή

CBR500R: 8.100€

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Κινητήρας Υγρόψυκτος 4-χρονος 2-κύλινδρος
Κυβισμός 471 κ.εκ.
Μέγιστη Ισχύς 47,6 PS (35 Kw) / 8.500 σ.α.λ.
Μέγιστη Ροπή 43 Nm / 7.000 σ.α.λ.
Ταχύτητες 6
Τροφοδοσία Ηλεκτρονικός ψεκασμός PGM-FI
Βάρος* 195 κιλά*
Φρένα E: Δίσκος wave 320 χιλ. με διπίστονη δαγκάνα (ABS)
Π:Δίσκος wave 240 χιλ. με μονοπίστονη δαγκάνα (ABS)
Διαστάσεις (ΜxΠxΥ) 2.080 x 750 x 1.145 χιλ.
Ύψος σέλας 785 mm
Απόσταση από το έδαφος 140 mm
Ρεζερβουάρ 16.7 λίτρα
Μέση κατανάλωση 29.47 χλμ/λτ (WMTC mode)
Εκπομπές ρύπων CO2 80g/km
Ανάρτηση Ε: Τηλεσκοπικό πιρούνι 41 χιλ.
Π: Pro Link με ρυθμιζόμενο μονό αμορτισέρ
Ελαστικά E: 120/70ZR – 17M/C
Π: 160/60ZR – 17M/C
Εγγύηση 2 έτη
*Βάρος γεμάτης μοτοσυκλέτας (καύσιμα, λιπαντικά, υγρά φρένων)