Project Description

Διαθέσιμα Χρώματα:

Η πίστα είναι ο δικός σου παράδεισος 

Είναι ο δικός σου κόσμος – εκεί όπου πραγματικά νιώθεις ζωντανός. Ζεις για τις επιδόσεις και είσαι έτοιμος να αξιοποιήσεις και το παραμικρό πλεονέκτημα, κυνηγώντας τη συγκίνηση της απόλυτης ταχύτητας.

Δημιουργήσαμε τη νέα CBR 1000RR-R Fireblade SP για εσένα. Ξεκινά από την ίδια βάση με την CBR 1000RR-R – που σημαίνει τεχνολογία MotoGP για τον κινητήρα, το πλαίσιο και την αεροδυναμική. Αλλά προσθέσαμε μία δεύτερη γενιά της ηλεκτρονικά ελεγχόμενης ημι-ενεργητικής ανάρτησης Öhlins Smart Electronic Control (S-EC) και αναβαθμισμένο λογισμικό ρύθμισης μέσω του πίνακα οργάνων. Το νέο σύστημα φρένων Brembo περιλαμβάνει δαγκάνες εμπρός φρένων Stylema, μανέτα φρένου και πίσω δαγκάνα. Η CBR 1000RR-R SP δεν δημιουργήθηκε με γνώμονα τις ανάγκες του αναβάτη στο δρόμο, είναι μία μοτοσυκλέτα που ανήκει στις πίστες. Και ενώ είναι καθ’ όλα νόμιμη για το δρόμο, με φώτα, φλας, έγχρωμη οθόνη TFT και σύστημα Honda Smart Key, η CBR 1000RR-R Fireblade SP είναι η τέλεια ενσάρκωση του σπορ δυναμισμού. Απόλαυσε τη.

Ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ημι-ενεργητική ανάρτηση δεύτερης γενιάς της ÖHLINS ELECTRONIC CONTROL (S-EC)

Το πιρούνι Öhlins NPX χρησιμοποιεί σύστημα απόσβεσης υπό πίεση, το οποίο προσφέρει μείωση της δημιουργίας φυσαλίδων στο λάδι (σπηλαίωση), για σταθερό έλεγχο της απόσβεσης και βελτιωμένη απορρόφηση των κραδασμών στις υψηλές ταχύτητες. Η αίσθηση πρόσφυσης του εμπρός τροχού έχει επίσης βελτιωθεί. Το πίσω αμορτισέρ προέρχεται ομοίως από την Öhlins: η πάνω βάση εδράζεται στο πίσω τμήμα του κινητήρα για βελτιωμένο έλεγχο στις υψηλές ταχύτητες.

Δαγκάνες εμπρός φρένων BREMBO STYLEMA

Πανίσχυρη δύναμη πέδησης παρέχουν οι τελευταίες ακτινικά τοποθετημένες monobloc δαγκάνες εμπρός φρένων Brembo Stylema με τα τέσσερα έμβολα. Συνδυάζονται με μανέτα και αντλία φρένου της Brembo. Οι δαγκάνες διατηρούν την απαιτούμενη ακαμψία αλλά είναι κατά 7% ελαφρύτερες, με μικρότερο όγκο εσωτερικού υγρού για πιο άμεση απόκριση.

Σχεδίαση ψαλιδιού εμπνευσμένη από την RC213V-S

Το αλουμινένιο ψαλίδι – που βασίζεται στο αντίστοιχο της RC213V-S – είναι κατά 30,5 χλστ. μεγαλύτερο, στα 622,7 χλστ. αλλά διατηρεί το ίδιο βάρος με πριν. Η οριζόντια ακαμψία έχει μειωθεί κατά 15%, ενώ η κάθετη ακαμψία διατηρείται για να διασφαλίζει εξαιρετική πρόσφυση στον πίσω τροχό – και την ανάλογη αίσθηση.

LAUNCH CONTROL & APOS για γρήγορες εκκινήσεις

Η CBR 1000RR-R Fireblade SP είναι εξοπλισμένη με Launch Control για αγωνιστικές εκκινήσεις. Περιορίζει τις στροφές του κινητήρα στις 6.000, 7.000, 8.000 ή 9.000 σαλ. (προκαθορισμένα σημεία), ακόμα και με τέρμα γκάζι, ώστε να επικεντρώνεστε μόνο στη χρήση του συμπλέκτη και στα φώτα εκκίνησης. Ένα quickshifter περιλαμβάνεται στο βασικό εξοπλισμό, και οι επιδόσεις έχουν βελτιστοποιηθεί με γνώμονα την απόδοση στην αγωνιστική πίστα και την αξιοπιστία.

Επιλέξιμα προγράμματα ABS

Για μεγαλύτερη ευελιξία (και μαζί με το Rear Lift Control) το ABS διαθέτει δύο επιλέξιμα προγράμματα: το SPORTS mode εστιάζει στις επιδόσεις στο δρόμο, με υψηλή ισχύ πέδησης και λιγότερες διαμήκεις κλίσεις (pitching), ενώ το TRACK mode προσφέρει ισχύ και αίσθηση πέδησης κατάλληλες για αγωνιστικά σιρκουί. Και τα δύο ελέγχονται ηλεκτρονικά από τη μονάδα Inertial Measurement Unit (IMU) έξι αξόνων.

MARC MARQUEZ

Ο Marc Marquez είναι οκτώ φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής.

Αγωνίζεται με τα χρώματα της Repsol Honda, από το ντεμπούτο του στο MotoGP, το 2013 και έχει κερδίσει από ένα πρωτάθλημα στις κατηγορίες 125cc και Moto2 και έξι πρωταθλήματα στο MotoGP καταφέρνοντας να γίνει ο νεότερος πρωταθλητής της μεγάλης κατηγορίας στην ιστορία του σπορ. Ο Marc είναι ο πρώτος αναβάτης στην 69 – χρονη ιστορία των grand prix μοτοσυκλετών που κέρδιζε τουλάχιστον σε πέντε αγώνες της σεζόν για οκτώ συνεχείς χρονιές. Το 2020 ανανέωσε τη συνεργασία του για τέσσερα ακόμα χρόνια με την Honda και θα παραμείνει στους κόλπους της οικογένειας μέχρι το 2024.

Κανείς άλλος κατασκευαστής δεν έχει καταφέρει:

300 Νίκες στη μεγάλη κατηγορία του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Μοτοσυκλετών, 150 Νίκες στην κατηγορία MotoGP, περισσότερους τίτλους MotoGP Triple Crown (Πρωτάθλημα οδηγών, κατασκευαστών και ομάδας). Η τεχνογνωσία που μεταφέρεται από την πίστα στον δρόμο κάνει πραγματικότητα το όνειρο του Soichiro Honda να κατασκευάσει τις καλήτερες μοτοσυκλέτες του κόσμου!

Ενδεικτική Τιμή:

CBR 1000RR SP: 30.800€

CBR 1000RR ST: 26.200€

CBR 1000RR SP Anniversary: 32.000€

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΒΑΡΗ

Χωρητικότητα μπαταρίας  Μπαταρία ιόντων λιθίου 12V-6AH (20ώρες)
Γωνία κάρτερ 27,5°
Ακτίνα στροφής (μ.)   –
Απόσταση από το έδαφος (χιλιοστά) 250
Βάρος πλήρως υγρών (κιλά) 238
Διαστάσεις (Μήκος x Πλάτος x Υψος) (χλστ) 2330 x 960 x 1395
Ίχνος (χλστ) 113
Κατανάλωση καυσίμου (λίτρα/χλμ) 4,9/100
Μεταξόνιο (χλστ) 1575
Τύπος πλαισίου Ατσάλινο Ημίδιπλο, κλειστού τύπου με αλουμινένιο υποπλαίσιο
Ύψος σέλας (χλστ) 850/870 (χαμηλή σέλα 825, ψηλά σέλα 895 ) (προαιρετικά)
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ καυσίμου (λίτρα)
18,8

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ

Τροφοδοσία Ηλ. ψεκασμός PGM-FI
Σχέση συμπίεσης 10.1:1
Τύπος SOHC, υγρόψυκτος, 4-χρονος 8-βάλβιδος παράλληλος δικύλινδρος με στρόφαλο 270° και Uni-cam
Μίζα Ηλεκτρική
Διάμετρος & Διαδρομή (χλστ) 92 x 81.5
Διάμετρος γκαζιού (χλστ) 46
Εκπομπές CO2 (γρ/χλμ) 112
Κυβισμός (cc) 1084
Μέγιστη ισχύς KW (PS) / στροφές 75 (102)/7500
Μέγιστη ροπή (Nm/στροφές) 105/6.250
Χωρητικότητα λαδιού (λίτρα) 4,9

ΣΥΣΤΗΜΑ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ

Τύπος συμπλέκτη Υγρός πολύδισκος με ελατήρια, μονόδρομο σύστημα αλουμινίου Ολίσθησης & Υποβοήθησης
Λειτουργία συμπλέκτη Ντίζα
Τελική Μετάδοση O-ring αλυσίδα
Κιβώτιο ταχυτήτων 6 ταχύτητες
Τύπος μετάδοσης Μηχανικό
Quick Shifter Προαιρετικό αξεσουάρ

ΤΡΟΧΟΙ

ABS System 2κάναλο με IMU Επιλέξιμο ABS mode με ρύθμιση on road και off road
Φρένα Εμπρός Δύο πλευστοί κυματοειδείς δίσκοι 310 χλστ. με ακτινικές τετραπίστονες δαγκάνες, αλουμινένια κέντρα και τακάκια από πυροσυσσωματωμένο μέταλλο
Φρένα Πίσω Κυματοειδής δίσκος 256 χλστ. με δαγκάνα ενός εμβόλου και τακάκια από πυροσυσσωματωμένο μέταλλο. Πίσω ABS με mode απενεργοποίησης
Ανάρτηση Εμπρός Ανεστραμμένο πιρούνι cartridge Showa 45 χλστ. με περιστροφική ρύθμιση προφόρτισης και ρύθμιση απόσβεσης συμπίεσης και επαναφοράς, διαδρομή 230 χλστ.
Ανάρτηση Πίσω Μονοκόμματο χυτό αλουμινένιο ψαλίδι με μοχλικό Pro-Link, αμορτισέρ αερίου της Showa, περιστροφική υδραυλική ρύθμιση προ-φόρτισης και ρυθμίσεις απόσβεσης επαναφοράς και συμπίεσης, διαδρομή 220 mm.
Διαστάσεις Εμπρός Ελαστικού 90/90-21M/C 54H tube, με αεροθάλαμo
Διαστάσεις Πίσω Ελαστικού 150/70R18M/C 70H tube, με αεροθάλαμο
Τροχός Εμπρός 21M/C x 2.15 με ακτινωτή, αλουμινένια στεφάνη
Τροχός Πίσω 18M/C x MT4.00 με ακτινωτή, αλουμινένια στεφάνη
Εμπρός ελαστικό Bridgestone BATTLAX ADVENTURECROSS TOURER AX41T Metzeler KAROO STREET
Πίσω ελαστικό Bridgestone BATTLAX ADVENTURECROSS TOURER AX41T Metzeler KAROO STREET

ΟΡΓΑΝΑ & ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ

12v Socket ΝΑΙ
Προβολέας LED
Πίνακας οργάνων Όργανα LCD, έγχρωμη οθόνη αφής TFT 6,5” πολλαπλών πληροφοριών
Πίσω φως LED
Φώτα ημέρας ΝΑΙ
Φώτα στροφής ΝΑΙ
Συνδεσιμότητα Bluetooth Audio, Android Auto® and Apple CarPlay® (Η εφαρμογή Android Auto καθώς και το σύστημα φωνητικού ελέγχου Honda Smartphone Voice Control δεν είναι διαθέσιμα προς το παρόν στη χώρα μας
Πρίζα ΝΑΙ(USB Type A, 1.5A)
Αυτόματη απενεργοποίηση φλας ΝΑΙ
Cruise Control ΝΑΙ
Ειδοποίηση φρεναρίσματος έκτακτης ανάγκης NAI
Ασφάλεια Immobiliser + Προαιρετικός συναγερμός