Project Description

Διαθέσιμα Χρώματα:

ΓΡΗΓΟΡΗ, ΕΥΕΛΙΚΤΗ, ΑΠΟΛΑΥΣΤΙΚΗ

Η ολοκαίνουργια Hornet (Σφήκα) της Honda δείχνει το κεντρί της.

Ξεχάστε το αναμενόμενο. Είναι καιρός μια νέα γενιά να ταρακουνήσει τα πράγματα. Ο ολοκαίνουργιος κινητήρας που παράγει απίστευτη, κορυφαία ισχύ στην κατηγορία του, σε συνδυασμό με ένα νέο, εξαιρετικά ελαφρύ πλαίσιο, προσφέρουν ευελιξία και άμεση, άγρια επιτάχυνση. Δεν μοιάζει με καμία άλλη μοτοσυκλέτα!

EΛΑΦΡΥ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΥΠΟΥ ΔΙΑΜΑΝΤΙ

Εμπνέει τον κάθε αναβάτη, ανεξάρτητα με την οδηγική του εμπειρία. Το εξαιρετικά ελαφρύ πλαίσιο τύπου “διαμάντι”(μόλις 16,6kg), το οποίο χρησιμοποιεί παντού αναρτήσεις Showa κάνουν την οδήγηση εξαιρετικά απολαυστική.

TFT ΟΘΟΝΗ ΟΡΓΑΝΩΝ

Στη μακροσκελή λίστα εξοπλισμού περίοπτη θέση έχει μία έγχρωμη οθόνη TFT 5 ιντσών που παρέχει πληροφορίες και διαχείριση όλων των συστημάτων. Όλα τα φώτα είναι τεχνολογίας LED, ενώ τα φλας υιοθετούν λειτουργία αυτόματου σβησίματος και περιλαμβάνουν Emergency Stop System (ESS).

ΔΙΚΥΛΙΝΔΡΗ ΥΠΕΡΟΧΗ

Με το στυλ της να επιμελείται η τελευταία γενιά των δημιουργών του τμήματος R&D της Honda στη Ρώμη, η νέα Hornet δημιουργήθηκε για να προσελκύσει αναβάτες που επιθυμούν σοβαρή αναβάθμιση. Ένας εντελώς νέος δικύλινδρος κινητήρας εντυπωσιάζει με την ισχύ και τη ροπή του και περιλαμβάνει ένα ολοκληρωμένο πακέτο ηλεκτρονικών.

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΕΠΟΜΕΝΗΣ ΓΕΝΙΑΣ

Με μηδενική περιττή μάζα, η κορυφαία στην κατηγορία αναλογία ισχύος/βάρους παρέχεται από έναν κινητήρα με ισχύ 91.8 PS (67.5kW) και ροπή 75Nm ο οποίος κινεί ένα σύνολο με βάρος μόλις 190kg.

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗ ΥΠΕΡΟΧΗ

Το Throttle By Wire (TBW) υποστηρίζει 3 riding modes και το 3 επιπέδων Honda Selectable Torque Control (HSTC) με ενσωματωμένο Wheelie Control (Έλεγχος Ανύψωσης Εμπρός Τροχού), συν 3 επίπεδα ρύθμισης Φρένου Κινητήρα και Παροχής Ισχύος.

Ενδεικτική τιμή 

CB 750 Hornet: – € ΑΝΑΜΕΝΕΤΑΙ ΤΟΝ ΔΕΚΕΜΒΡΙΟ

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ & ΒΑΡΗ

Χωρητικότητα μπαταρίας 12V- 7.4AH
Γωνία κάστερ 25°
Ακτίνα στροφής (μ.) 2,7
Απόσταση από το έδαφος (χιλιοστά) 140
Βάρος πλήρως υγρών (κιλά) 190
Διαστάσεις (Μήκος x Πλάτος x Υψος) (χλστ) 2.090 x 780 x 1.085
Ίχνος (χλστ) 99
Κατανάλωση καυσίμου (λίτρα/χλμ) 4,35/100
Μεταξόνιο (χλστ) 1420
Τύπος πλαισίου Ατσάλινο ‘Διαμάντι’
Ύψος σέλας (χλστ) 795
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ καυσίμου (λίτρα) 15,2

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ

Τροφοδοσία Ηλ. ψεκασμός PGM-FI
Σχέση συμπίεσης 11.0:1
Τύπος Υδρόψυκτος OHC 4-χρονος 8-βάλβιδος Parallel Twin με στρόφαλο 270° και διάταξη Uni-cam
Μίζα Ηλεκτρική
Διάμετρος & Διαδρομή (χλστ) 87 x 63,5
Διάμετρος γκαζιού (χλστ) 46
Εκπομπές CO2 (γρ/χλμ) 100
Κυβισμός (cc) 755
Μέγιστη ισχύς KW (PS) / στροφές 91.8 (67.5) στις 9.500 σαλ.
Μέγιστη ροπή (Nm/στροφές) 75/7.250
Χωρητικότητα λαδιού (λίτρα) 3,8

ΣΥΣΤΗΜΑ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ

Τύπος συμπλέκτη Υγρός, πολύδισκος, μονόδρομος (Assist slipper)
Λειτουργία συμπλέκτη Ντίζα
Τελική Μετάδοση Αλυσίδα
Κιβώτιο ταχυτήτων 6 ταχύτητες
Τύπος μετάδοσης Μηχανικό
Quick Shifter Προεραιτικο

ΤΡΟΧΟΙ

ABS System 2-κάναλο
Φρένα Εμπρός Διπλοί δίσκοι 296mm x 4mm με ακτινικά τοποθετημένες 4πίστονες δαγκάνες της Nissin
Φρένα Πίσω Μονός δίσκος 240mm x 5mm με μονοπίστονη δαγκάνα
Ανάρτηση Εμπρός Ανεστραμμένο Πιρούνι Showa 41mm SFF-BPTMTM USD, διαδρομή 130mm
Ανάρτηση Πίσω Αμορτισέρ Monoshock, ψαλίδι Pro-Link, διαδρομή 50mm
Εμπρός ελαστικό 120/70ZR-17
Πίσω ελαστικό 120/70ZR-17
Διαστάσεις Εμπρός Ελαστικού 160/60ZR-17
Διαστάσεις Πίσω Ελαστικού 160/60ZR-17
Τροχός Εμπρός Χυτό Αλουμίνιο σε σχέδιο 5Y-Spoke
Τροχός Πίσω Χυτό Αλουμίνιο σε σχέδιο 5Y-Spoke

ΟΡΓΑΝΑ & ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ

12v Socket Type C
Προβολέας LED
Πίνακας οργάνων Εγχρωμη οθόνη αφής TFT 5” πολλαπλών πληροφοριών
Πίσω φως LED
Φώτα ημέρας ΝΑΙ
Φώτα στροφής ΝΑΙ
Συνδεσιμότητα HSVC (Η εφαρμογή Android Auto καθώς και το σύστημα φωνητικού ελέγχου Honda Smartphone Voice Control δεν είναι διαθέσιμα προς το παρόν στη χώρα μας
Πρίζα Type C
Αυτόματη απενεργοποίηση φλας ΝΑΙ
Cruise Control
Ειδοποίηση φρεναρίσματος έκτακτης ανάγκης ΝΑΙ
Ασφάλεια