Project Description

Αίσθηση μεγάλης μοτοσυκλέτας
Η CB125R είναι μία χαρισματική μοτοσυκλέτα με δυναμικό στυλ που υπόσχεται μία συναρπαστική εμπειρία σε όσους κάνουν τα πρώτα τους βήματα στον κόσμο των δύο τροχών. Η μικρή αδελφή της καταπληκτικής CB1000R – και μέλος της οικογένειας Neo Sports Café – με την πρώτη ματιά κάνει μία άμεση δήλωση με την τολμηρή σχεδίαση που περικλείει ένα σωληνωτό, ατσάλινο πλαίσιο. Η προηγμένη οθόνη LCD και ο full LED φωτισμός αποτελούν premium χαρακτηριστικά, αλλά αυτό που πραγματικά εντυπωσιάζει είναι η αυξημένη ισχύς του νέου κινητήρα DOHC 125cc και η ακρίβεια της ανάρτησης με το ανεστραμμένο πιρούνι της Showa SFF-BP (USD).
Μία μικρή μοτοσυκλέτα με διασκεδαστικό χαρακτήρα.
Με έμφαση στο μινιμαλισμό, όσο περισσότερο οδηγείτε αυτή τη μοτοσυκλέτα, τόσο νιώθετε την αυτοπεποίθησή σας να μεγαλώνει. Ενώ η μικρές διαστάσεις της την κάνουν ευκολοδήγητη, τα χαρακτηριστικά μεγάλης μοτοσυκλέτας την καθιστούν ιδανική για μύηση στον κόσμο των δύο τροχών. Ο νέος, τετραβάλβιδος, μονοκύλινδρος κινητήρας με δύο εκκεντροφόρους επικεφαλής αποδίδει επιπλέον ισχύ +1,2kW (1,63 PS) και μέγιστη ροπή +1,6Nm, ενώ η μετάδοση γίνεται μέσω ενός ομαλού, εξατάχυτου κιβωτίου. Πέρα από την αναβάθμιση του κινητήρα, αξιοσημείωτο είναι το εμπρός ανεστραμμένο πιρούνι Showa SFF-BP (USD) 41 χλστ. – ένας υψηλής ποιότητας εξοπλισμός γνώριμος από τις μεγαλύτερες μοτοσυκλέτες μας – που προσφέρει ακρίβεια ελέγχου και διεύθυνσης, μαζί με ελαστικά μεγάλων διαστάσεων και ακτινικά τοποθετημένες δαγκάνες εμπρός φρένων με διαχείριση ABS μέσω Inertial Measurement Unit (IMU). Εάν είστε έτοιμοι να προχωρήσετε στο επόμενο επίπεδο, η μοτοσυκλέτα αυτή σας προσφέρει μία μοναδική ευκαιρία.
Τι είναι Neo Sports Café; Είναι η ανόθευτη σύνδεση με τη μοτοσυκλέτα σας
Ο ενθουσιασμός της οδήγησης μιας μοτοσυκλέτας. Όλα τα μέλη της οικογένειας – οι μονοκύλινδρες CB125R και CB300R, και οι τετρακύλινδρες CB650R και CB1000R – προσφέρουν συναρπαστικές επιδόσεις χάρη στην υποδειγματική συνεργασία κινητήρα και πλαισίου. Αλλά υπάρχει κάτι περισσότερο από αυτό. Κάθε μοτοσυκλέτα διαθέτει premium εξοπλισμό με έμφαση στην ποιότητα. Υπάρχει και το στυλ. Η κατηγορία Neo Sports Café ξεχωρίζει με την απέριττη μηχανολογική απλότητα, και την τολμηρή άγρια ομορφιά. Σας κάνει να νιώθετε υπερήφανοι ως ιδιοκτήτες.
Ισχυρότερος, Υγρόψυκτο, Μονοκύλινδρος, 4-Βάλβιδος DOHC Κινητήρας
Γνήσια οδηγική απόλαυση υπόσχεται η μέγιστη ισχύς των 11kW (15 PS) και η μέγιστη ροπή των 11.6Nm. Η τελική ταχύτητα αυξάνεται στα 120 χλμ./ώρα, με ζωηρή απόκριση του γκαζιού σε όλο το εύρος στροφών χάρη στον ψεκασμό PGM-FI.
Πιρούνι Showa Seperate Function Fork Big Piston (SFF-BP)
Πρόκειται για μία ανάρτηση κορυφαίας ποιότητας διαμέτρου 41 χλστ. – και η πρώτη φορά που χρησιμοποιείται σε μοτοσυκλέτα 125cc. Ένας θάλαμος διαχωρισμού πίεσης στο ένα καλάμι και ο μηχανισμός ελατηρίου στο άλλο προσφέρουν βέλτιστη απόδοση αποσβέσεων, εξοικονομώντας βάρος. Μαζί με τη χρήση ενός εμβόλου μεγαλύτερων διαστάσεων, το αποτέλεσμα είναι ανώτερη αίσθηση, απόσβεση κραδασμών και καλύτερος έλεγχος.
Φωτισμός LED
Η Neo Sports Café μοτοσυκλέτα είναι σχεδιασμένη για να ξεχωρίζει. Μπροστά δεσπόζει ο στρογγυλός προβολέας – με το μεταλλικό του πλαίσιο – που περιλαμβάνει φως ημέρας, ώστε να είναι πιο ευδιάκριτη στο δρόμο. Τα φλας είναι επίσης τεχνολογίας LED.
Προηγμένη, Ελαφριά οθόνη LCD
Μία λεπτή – μόλις 23,5 χλστ., και με βάρος 230 γρ. – οθόνη οργάνων LCD περιλαμβάνει ταχύμετρο, στροφόμετρο, ένδειξη στάθμης καυσίμου και δείκτη επιλεγμένης σχέσης κιβωτίου (Gear Position). Όλες οι προειδοποιητικές λυχνίες εμφανίζονται στο πάνω τμήμα της οθόνης.
Προηγμένο Σύστημα Πέδησης
Pευστό δίσκο 296 χλστ. με ακτινικά τοποθετημένη δαγκάνα δύο εμβόλων μπροστά, σε συνδυασμό με πίσω δίσκο 220 χλστ. με δαγκάνα ενός εμβόλου. Μία μονάδα Inertial Measurement Unit (IMU) διαχειρίζεται το δικάναλο ABS ώστε να επιτυγχάνεται ισορροπημένη ισχύς πέδησης εμπρός – πίσω σε όλες τις συνθήκες οδήγησης.
Ενδεικτική τιμή
CB125R: 5.290€
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΒΑΡΗ
Χωρητικότητα μπαταρίας | 12V-11,6AH |
Γωνία κάρτερ | 27,5° |
Ακτίνα στροφής (μ.) | 2,2 |
Απόσταση από το έδαφος (χιλιοστά) | 130 |
Βάρος πλήρως υγρών (κιλά) | 172 |
Διαστάσεις (Μήκος x Πλάτος x Υψος) (χλστ) | 2.160 x 742 x 1.160 |
Ίχνος (χλστ) | 99 |
Κατανάλωση καυσίμου (λίτρα/χλμ) | 3,4 / 100 |
Μεταξόνιο (χλστ) | 1450 |
Τύπος πλαισίου | Σωληνωτό ατσάλινο |
Ύψος σέλας (χλστ) | 805 |
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ καυσίμου (λίτρα) |
9,1 |
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ
Τροφοδοσία | Ηλ. ψεκασμός PGM-FI |
Σχέση συμπίεσης | 10,5:1 |
Τύπος | Υγρόψυκτος 4-χρονος 1ΕΕΚ 1-κύλινδρος |
Μίζα | Ηλεκτρική |
Διάμετρος & Διαδρομή (χλστ) | 77 x 70,8 |
Διάμετρος γκαζιού (χλστ) | – |
Εκπομπές CO2 (γρ/χλμ) | 79 |
Κυβισμός (cc) | 330 |
Μέγιστη ισχύς KW (PS) / στροφές | 21.5 (29,23) / 7.500 |
Μέγιστη ροπή (Nm/στροφές) | 31,5 / 5.250 |
Χωρητικότητα λαδιού (λίτρα) | 1,85 |
ΣΥΣΤΗΜΑ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ
Τύπος συμπλέκτη | Αυτόματος φυγοκεντρικός |
Λειτουργία συμπλέκτη | – |
Τελική Μετάδοση | V-Belt |
Κιβώτιο ταχυτήτων | – |
Τύπος μετάδοσης | V-Matic |
Quick Shifter | – |
ΤΡΟΧΟΙ
ABS System | – |
Φρένα Εμπρός | Δισκόφρενο 256 χλστ. με δαγκάνα δύο εμβόλων |
Φρένα Πίσω | Δισκόφρενο 256 χλστ. με δαγκάνα ενός εμβόλου |
Ανάρτηση Εμπρός | Τηλεσκοπικό πιρούνι 35 χλστ. |
Ανάρτηση Πίσω | Διπλά αμορτισέρ |
Εμπρός ελαστικό | – |
Διαστάσεις Εμπρός Ελαστικού | 110/70-16 |
Πίσω ελαστικό | – |
Διαστάσεις Πίσω Ελαστικού | 130/70R16 |
Τροχός Εμπρός | 16 x MT2.75 U-section, 6 μπράτσων από χυτό αλουμίνιο |
Τροχός Πίσω | 16 x MT3.50 U-section, 6 μπράτσων από χυτό αλουμίνιο |
ΟΡΓΑΝΑ & ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ
USB Socket | – |
Προβολέας | LED |
Πίνακας οργάνων | LCD |
Πίσω φως | LED |
Φώτα ημέρας | – |
Φώτα στροφής | – |
Συνδεσιμότητα | – |
Πρίζα | – |
Αυτόματη απενεργοποίηση φλας | – |
Cruise Control | – |
Ειδοποίηση φρεναρίσματος έκτακτης ανάγκης | – |
Ασφάλεια | – |