Project Description

Ένα ακόμα βήμα πιο πάνω
Ήρθε η ώρα που όλοι περιμέναμε.
Να οδηγήσουμε την νέα CB500X. Ήρθε με νέα εντυπωσιακά χρώματα, βελτιωμένες επιδόσεις, αναβαθμισμένη τεχνολογία και εξαιρετική τιμή!
Τώρα μπορείς να νιώσεις πλέον ελεύθερα…
Ελεύθερος!
Το να ταξιδεύεις με μοτοσικλέτα σημαίνει ότι εξερευνείς τον εαυτό σου μαζί με τον κόσμο γύρω σου. Κινείσαι κι εσύ με την μοτοσυκλέτα σου. Κάθε ταξίδι είναι μοναδικό. Στην πόλη ή πολύ πιο πέρα, υπάρχει πάντα κάτι διαφορετικό να ανακαλύψεις. Και δεν υπάρχει καλύτερο συναίσθημα απο τα βιώνεις καθημερινά μια νέα περιπέτεια.
Εάν είσαι έτοιμος, τότε είναι και το CB500X.
Ξέρεις που θέλεις να πας; Tότε το CB500X είναι ο τέλειος σύντροφος για ένα απολαυστικό και ασφαλές ταξίδι. Η χωρητικότητα του ρεζερβουάρ είναι 17,5 λίτρα μαζί με τη ρεζέρβα και με δεδομένη την εξαιρετική κατανάλωση των 3,6 λίτρα/100 χλμ. (27,8 χλμ./λίτρο) (WMTC mode) προσφέρει αυτονομία 485χλμ. Η μεγάλη διαδρομή των αναρτήσεων εξομαλύνει τις ανωμαλίες, ενώ το φαρδύ τιμόνι και η όρθια θέση οδήγησης προσφέρουν άνεση και ορατότητα στον αναβάτη.
Πολυτάλαντη, κινείται άνετα σε μικρές καθημερινές διαδρομές πόλης, αλλά και στις εκδρομές του Σαββατοκύριακου.
Για απόλυτο έλεγχο την κάθε στιγμή
Σύμφωνα με τις δυναμικές βελτιώσεις του πλαισίου και της ανάρτησης, η απόδοση πέδησης έχει βελτιωθεί.
Ο μονός κυματοειδής δίσκος 310χλστ. και η διπίστονη δαγκάνα των εμπρός φρένων της προηγούμενης σχεδίασης έχει αντικατασταθεί από δύο δίσκους τύπου ‘μαργαρίτα’ 296χλστ. και ακτινικά τοποθετημένες διπίστονες δαγκάνες Nissin.
Η τοποθέτηση μικρότερων δίσκων όχι μόνο διατηρεί στο ελάχιστο την προσθήκη βάρους αλλά μειώνει και τη απαιτούμενη πίεση στη μανέτα κατά το φρενάρισμα.
Ωφέλιμη ισχύ και ροπή σε όλο το εύρος στροφών
Θα εκπλαγείτε από το τι μπορεί να κάνει αυτός ο δικύλινδρος, κατάλληλος για την κατηγορία διπλώματος Α2, κινητήρας. Φυσικά, η μέγιστη ισχύς είναι 35kW, αλλά η μέγιστη ροπή 43 Nm που αποδίδεται σε μόλις 6.500 στροφές προσφέρει μία ισορροπία φυσικού μεγέθους και άμεσης, απολαυστικής ισχύος, με ζωηρό, υψηλόστροφο χαρακτήρα και συναρπαστική μέγιστη ισχύ, ακριβώς αυτό που χρειάζεστε για γρήγορες προσπεράσεις, ειδικά όταν είστε φορτωμένος για ταξίδι ή με συνεπιβάτη.
Το εξαιρετικά ομαλής λειτουργίας εξάρι κιβώτιο διαχειρίζεται ένας μονόδρομος συμπλέκτης assist/slipper, ο οποίος διευκολύνει την αλλαγή ταχυτήτων και διαχειρίζεται το κλείδωμα των πίσω τροχών κάτω από σκληρό φρενάρισμα και γρήγορο κατέβασμα ταχύτητας.
Όλα αυτά έχουν σαν αποτέλεσμα τον ακριβή έλεγχο κατά την οδήγηση.
Προορίζεται για περιπέτειες
Η οθόνη LCD περιλαμβάνει ταχύμετρο, ψηφιακή μπάρα στο στροφόμετρο, διπλός χιλιομετρητή, ψηφιακό δείκτη στάθμης και κατανάλωσης καυσίμου, ψηφιακό ρολόι, θερμοκρασία νερού ένδειξη σχέσης κιβωτίου, Shift UP Indicator.
Ο αέρας που διέρχεται με υψηλή πίεση από το φέρινγκ και τη ζελατίνα, με δύο διαθέσιμες ρυθμίσεις ύψους 1445χλστ. και 1410χλστ., έχει μειωθεί, βελτιώνοντας την προστασία του αναβάτη από τον αέρα σε μεγάλες ταχύτητες.
Η δέσμη του περίτεχνα σχεδιασμένου προβολέα είναι ακόμα ισχυρότερη μέσω των νέων LED, ενώ πρόσθετη ορατότητα προσφέρουν τα εμπρός φώτα θέσης.
Ισχυρότερος LED προβολέας και φώτα θέσης
Η δέσμη της μεσαίας και μεγάλης σκάλας του περίτεχνα σχεδιασμένου προβολέα είναι ακόμα ισχυρότερη μέσω των νέων LED για μεγαλύτερη ασφάλεια την νύχτα. Επιπλέον προστέθηκαν εμπρός φώτα θέσης για ακόμα καλύτερη ορατότητα.
Νέος ζωηρός δικύλινδρος κινητήρας
Προσφέρει μία ισορροπία φυσικού μεγέθους και άμεσης, απολαυστικής ισχύος, με ζωηρό, υψηλόστροφο χαρακτήρα και συναρπαστική ισχύ. Οι συνολικές επιδόσεις και ο χαρακτήρας ‘ξεπερνούν’ τον σχετικά μικρό κυβισμό του. Διασκεδάζει αρχάριους, αλλά κιο πιο έμπειρούς αναβάτες.
Ανεστραμμένο πιρούνι SHOWA SFF-BP 41ΧΛΣΤ
Το πλαίσιο ωφελείται από την προσθήκη του ανεστραμμένου πιρουνιού Showa SFF-BP USD 41χλστ., τις ακτινικά τοποθετημένες διπίστονες δαγκάνες της Nissin και τους ελαφριούς τροχούς με τις πιο λεπτές ακτίνες, για βελτιωμένη άνεση και συμπεριφορά σε όλα τα εδάφη. Για να οδηγάς με περισσότερη αυτοπεποίθηση.
Σχεδιασμένη για ταξίδια
Πολυτάλαντη, κινείται άνετα σε μικρές καθημερινές διαδρομές πόλης, αλλά και στις εκδρομές του Σαββατοκύριακου. Η μεγάλη διαδρομή των αναρτήσεων εξομαλύνει τις ανωμαλίες, ενώ το φαρδύ τιμόνι και η όρθια θέση οδήγησης προσφέρουν άνεση και ορατότητα στον αναβάτη. Με άλλα λόγια, η CB500X είναι πραγματική all-rounder από κάθε άποψη.
Συμπαγές ADVENTURE πλαίσιο και νέα χρώματα
Συμπαγές πλαίσιο που χαρίζει εξαιρετική οδηγική άνεση στην πόλη, στον αυτοκινητόδρομο, αλλά και σε εξοχικές διαδρομές. Η 22YM CB500X διατίθεται με νέα γραφικά στα χρώματα Grand Prix Red, Matt Gunpowder Black Metallic και το νέο Pearl Organic Green.
Δύο δίσκοι “μαργαρίτα” και δαγκάνες NISSIN
Δύο δίσκοι τύπου ‘μαργαρίτα’ 296χλστ. και ακτινικά τοποθετημένες διπίστονες δαγκάνες Nissin. Η τοποθέτηση μικρότερων δίσκων όχι μόνο διατηρεί στο ελάχιστο την προσθήκη βάρους αλλά μειώνει και τη απαιτούμενη πίεση στη μανέτα κατά το φρενάρισμα.
Ενδεικτική τιμή
CB500X 22ΥΜ: 7.750€
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ & ΒΑΡΗ
Χωρητικότητα μπαταρίας | 12V-11,6AH |
Γωνία κάρτερ | 27,5° |
Ακτίνα στροφής (μ.) | 2,2 |
Απόσταση από το έδαφος (χιλιοστά) | 130 |
Βάρος πλήρως υγρών (κιλά) | 172 |
Διαστάσεις (Μήκος x Πλάτος x Υψος) (χλστ) | 2.160 x 742 x 1.160 |
Ίχνος (χλστ) | 99 |
Κατανάλωση καυσίμου (λίτρα/χλμ) | 3,4 / 100 |
Μεταξόνιο (χλστ) | 1450 |
Τύπος πλαισίου | Σωληνωτό ατσάλινο |
Ύψος σέλας (χλστ) | 805 |
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ καυσίμου (λίτρα) |
9,1 |
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ
Τροφοδοσία | Ηλ. ψεκασμός PGM-FI |
Σχέση συμπίεσης | 10,5:1 |
Τύπος | Υγρόψυκτος 4-χρονος 1ΕΕΚ 1-κύλινδρος |
Μίζα | Ηλεκτρική |
Διάμετρος & Διαδρομή (χλστ) | 77 x 70,8 |
Διάμετρος γκαζιού (χλστ) | – |
Εκπομπές CO2 (γρ/χλμ) | 79 |
Κυβισμός (cc) | 330 |
Μέγιστη ισχύς KW (PS) / στροφές | 21.5 (29,23) / 7.500 |
Μέγιστη ροπή (Nm/στροφές) | 31,5 / 5.250 |
Χωρητικότητα λαδιού (λίτρα) | 1,85 |
ΣΥΣΤΗΜΑ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ
Τύπος συμπλέκτη | Αυτόματος φυγοκεντρικός |
Λειτουργία συμπλέκτη | – |
Τελική Μετάδοση | V-Belt |
Κιβώτιο ταχυτήτων | – |
Τύπος μετάδοσης | V-Matic |
Quick Shifter | – |
ΤΡΟΧΟΙ
ABS System | – |
Φρένα Εμπρός | Δισκόφρενο 256 χλστ. με δαγκάνα δύο εμβόλων |
Φρένα Πίσω | Δισκόφρενο 256 χλστ. με δαγκάνα ενός εμβόλου |
Ανάρτηση Εμπρός | Τηλεσκοπικό πιρούνι 35 χλστ. |
Ανάρτηση Πίσω | Διπλά αμορτισέρ |
Εμπρός ελαστικό | – |
Διαστάσεις Εμπρός Ελαστικού | 110/70-16 |
Πίσω ελαστικό | – |
Διαστάσεις Πίσω Ελαστικού | 130/70R16 |
Τροχός Εμπρός | 16 x MT2.75 U-section, 6 μπράτσων από χυτό αλουμίνιο |
Τροχός Πίσω | 16 x MT3.50 U-section, 6 μπράτσων από χυτό αλουμίνιο |
ΟΡΓΑΝΑ & ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ
USB Socket | – |
Προβολέας | LED |
Πίνακας οργάνων | LCD |
Πίσω φως | LED |
Φώτα ημέρας | – |
Φώτα στροφής | – |
Συνδεσιμότητα | – |
Πρίζα | – |
Αυτόματη απενεργοποίηση φλας | – |
Cruise Control | – |
Ειδοποίηση φρεναρίσματος έκτακτης ανάγκης | – |
Ασφάλεια | – |